۱۵ اسفند ۱۳۹۳، ۲۰:۰۲
کد خبر: 81531204
T T
۰ نفر
عده ای مغرضانه برای تیم ماهان تندیس قم حاشیه سازی می كنند

قم - ایرنا- سرمربی تیم فوتسال ماهان تندیس قم با اشاره به اینكه این تیم در قم غریب است، گفت: متاسفانه عده ای مغرضانه و برخی نیز ناآگاهانه با فضاسازی و جوسازی برای تیم فوتسال ماهان تندیس قم حاشیه سازی می كنند.

علیرضا رعدی عصر جمعه در پایان بازی دو تیم فوتسال ماهان تندیس و فرش آرای مشهد در گفت و گو با خبرنگاران افزود: ما در بازی در برابر فرش آرای مشهد چهار بازیكن كلیدی خود را نداشتیم و از بازیكنان امید استفاده كردیم ولی متاسفانه از ابتدای بازی، فشارها و جوسازی ها علیه تیم ما شروع شد.

وی ادامه داد: تماشاگران تمركز بازیكنان جوان تیم فوتسال ماهان تندیس قم را به هم زده و بیشترین كمك را به تیم فرش آرای مشهد كردند به گونه ای كه نتیجه بازی كه نیمه اول به سود تیم ماهان تندیس تمام شد پایان تلخی را برای ما رقم زد.

رعدی خاطرنشان كرد: تماشاگران برای هر تیم یك ظرفیت هستند ولی نمی دانم چرا برخی دست به حاشیه سازی می زنند و امروز عده ای از تماشاگران برای این كار تحریك شده بودند.

وی ادامه داد: ما در شهر قم هم غریب هستیم و حتی برای تمرین هم مشكل سالن داریم و این به سود فوتسال قم نیست.

رعدی یاداورشد: تماشاگران واقعی تیم فوتسال ماهان تندیس قم باید تنها به تشویق این تیم پرداخته و از حاشیه سازی پرهیز كنند.

تیم فوتسال ماهان تندیس قم با نتیجه 6 بر 1 مغلوب تیم فوتسال فرش آرای مشهد شد.



*به پیروزی مقابل ماهان تندیس قم نیاز مبرم داشتیم



سرمربی تیم فوتسال فرش آرای مشهد گفت: برای ایجاد آرامش نسبی در تیم به پیروزی مقابل ماهان تندیس نیاز داشتیم و با تلاش بازیكنان و كادر فنی به این هدف مهم دست پیدا كردیم.

مجید مرتضایی نیز در حاشیه بازی دو تیم فوتسال ماهان تندیس قم و فرش آرای مشهد در گفت و گوبا خبرنگاران افزود: با توجه به اینكه بازی های تیم فوتسال ماهان تندیس قم به صورت مستقیم از تلویزیون پخش می شد با كمك محسن حسن زاده، این تیم را به خوبی آنالیز و برای پیروزی مقابل آنها برنامه ریزی دقیقی داشتیم.

وی ادامه داد: تیم ماهان تندیس قم در این بازی خوب بازی كرد ولی بازیكنان ما بهتر از موقعیت ها استفاده كرده و به برتری دست پیدا كردند.

وی با اشاره به اتفاقات بازی و استفاده از گاز اشك آور توسط برخی تماشاگران گفت: چنین اقدامی در سالن ورزشی اقدامی مناسبی نیست و باید جلو این اقدامات گرفته شود.

مرتضایی خاطرنشان كرد: برخی بازیكنان تیم ما، نزدیك بود خفه شوند و اشك می ریختند، از چنین كاری در قم تعجب كردم و این كارها در شان ورزش نیست.

تیم فرش آرای مشهد با نتیجه 6 بر 1 تیم میزبان ماهان تندیس قم را شكست داد.

7401/ 6133/ 1539
۰ نفر