۱۸ اسفند ۱۳۹۳، ۱۰:۵۵
کد خبر: 81534410
T T
۰ نفر
تيم ملي راگبي ايران به مرحله سوم انتخابي المپيك صعود كرد

تهران - ايرنا - مرحله دوم راگبي انتخابي المپيك 2016 ريودوژانيرو برزيل در هند با قهرماني تيم ايران و صعود تيم ملي كشورمان به مرحله سوم به پايان رسيد.

به گزارش ايرنا از فدراسيون انجمن هاي ورزشي، در ادامه اين رقابتها يكشنبه شب تيم 7 نفره راگبي ايران ازبكستان را با حساب 19 بر صفر شكست داد و به ديدار نهايي راه يافت.

تيم ايران درديدار پاياني و انتقامي مقابل تيم پرقدرت هند و ميزبان اين رقابتها با نتيجه 17 بر 12 به برتري رسيد تا به عنوان قهرمان مرحله دوم بليت حضور در مرحله سوم را دريافت كند.

تيم ايران در روز نخست رقابت ها مقابل هند با نتيجه 17 بر 15 مغلوب شده بود در مصاف با امارات متحده عربي و لائوس با نتيجه 24 بر صفر و 31 بر صفر به پيروزي رسيده بود.

اين رقابتها از 14 تا 18 اسفند ماه در هند برگزار شد.

تيم ملي راگبي مردان ايران پيشتر در دور نخست اين مسابقات كه در امارات برگزار شد نيز به مقام نخست رسيده بود.

مرحله نهايي رقابتهاي انتخابي المپيك 2016 اواخر سال 2015 در هنگ كنگ برگزار مي شود كه در نهايت 3 تيم به المپيك ريو دوژانيرو راه خواهند يافت.

سينا خانزاده، علي اكبر غلامي، رسول خادم، رضا بيات، پيام عباسي، پيام شجاعي، عباس رسول زاده، محمد جواد كربلايي، ارشيا متقي نژاد، اميد زارعي، غلامرضا شاه حسيني، نعيم هرجابي و حامد شريفان بازيكنان تيم ملي ايران در اين مسابقات بودند.

مرتضي رسولي (سرمربي)، مهدي حسنعلي (مربي) و صادق نبي دوست (سرپرست) ملي پوشان را در اين رقابت ها همراهي كردند.

ورزشي (1)**1067**1590
۰ نفر