۱۸ اسفند ۱۳۹۳، ۱۱:۵۶
کد خبر: 81534538
T T
۰ نفر
ارائه خدمات بیمه ای توسط اپراتور دوم از طریق تلفن همراه

تهران - ایرنا - اولین سامانه بیمه سفر نوروزی مبتنی بر تلفن همراه با مشاركت اپراتور دوم به شركت بیمه ایران راه اندازی شد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایرنا، اپراتور دوم با امضای تفاهم نامه ای با شركت بیمه ایران، اقدام به راه اندازی پوشش بیمه ای از طریق تلفن همراه كرد.

براساس این طرح كه برای نخستین بار در كشور به مرحله اجرا گذاشته شده تمام مشتركان كارت های ایرانسل می توانند در نوروز 94 تنها با پرداخت یك هزار و 820 تومان شامل هزینه بیمه نامه و تراكنش بیمه نامه حوادث نوروزی خود را فعال كنند.

علیرضا قلمبر دزفولی مدیرعامل ایرانسل در این مراسم گفت: طی 9 سالی كه از ارائه خدمات این شركت می گذرد همواره تلاش داشتیم تا در ارائه سرویس های مختلف پیشتاز باشیم و این پیشگامی را كه با مشاركت بیمه ایران صورت گرفته به مردم تبریك می گویم.

محمد حیدری معاون شركت بیمه ایران نیز افزود: بیمه ایران با هدف توسعه فرهنگ بیمه و بهره مندی مردم از مزایای آن با حركت فروش خدمات بیمه ای از كانال های فناوری جدید با شركت ایرانسل وارد گفت و گو شد تا بستر فروش الكترونیكی و دسترسی آسان برای مردم را فراهم كند.

وی افزود: بیمه حوادث انفرادی تعیین شده از 25 اسفند سال جاری تا 25 فروردین 94 با پوشش بیمه ای یكصد میلیون ریال تعیین شده كه مشتركین می توانند برای خود و اعضای خانواده شان نسبت به خرید بیمه نامه اقدام كنند.

اقتصام(3)1053/9132**1558
۰ نفر