۱۸ اسفند ۱۳۹۳، ۱۷:۰۹
کد خبر: 81535102
T T
۰ نفر
نژادفلاح : امكان تعويق ديدار پرسپوليس برابر نفت مسجد سليمان نيست

تهران - ايرنا - قائم مقام باشگاه پرسپوليس گفت: نشست با رييس سازمان ليگ براي تعويق بازي با نفت مسجد سليمان به دليل فشردگي مسابقات و تقويم بازي‌ها نتيجه‌اي نداشت.

به گزارش ايرنا از باشگاه پرسپوليس، محمد حسين نژاد فلاح با اشاره به جلسه امروز خود با مهدي تاج گفت: براي پيگيري تعويق ديدار پرسپوليس و نفت مسجد سليمان رايزني‌هاي بسياري داشتيم. درخواست كادر فني و بازيكنان مبني بر تعويق بازي منطقي بود. ما طي 14 روز دو بازي خارج از خانه در تاشكند و رياض داشته و دو بازي خارج از خانه در ليگ هم مقابل تراكتورسازي و نفت مسجد سليمان در برنامه داشتيم.

وي افزود: انجام چهار بازي طي دو هفته در دو كشور و دو شهر خستگي مضاعفي را به تيم تحميل مي‌كند. تيم فرصت بازسازي را به خاطر سفرهاي متوالي از دست مي‌دهد. بر همين اساس با توجه به اينكه پرسپوليس نماينده ايران است و خوشبختانه و لطف خداوند، همت كادر فني و بازيكنان و حمايت هواداران و رسانه‌ها تا اينجاي كار توانسته‌ايم بهترين تيم آسيا و نماينده شايسته فوتبال ايران باشيم.

نژادفلاح تصريح كرد: درخواست ما اين بود كه پس از بازي در تاشكند و تبريز ديدار برابر نفت مسجد سليمان به زمان ديگري موكول شود تا با خستگي كمتر به مصاف تيم قدرتمند النصر عربستان در رياض برويم. ما رايزني‌هاي بسياري كرديم. با مسوولان سازمان ليگ مذاكراتي داشتيم و شخصا با مدير عامل و رئيس هيأت مديره باشگاه نفت مسجد سليمان هم صحبت كردم، اما نتيجه‌اي حاصل نشد. امروز هم با آقاي تاج ديدار داشتيم و ايشان برنامه مسابقات، تقويم، زمان اتمام رقابت‌هاي ليگ و همه موارد و چالش‌هاي پيش رو براي تعويق اين بازي را به ما توضيح دادند. در حسن نيت آقاي تاج براي كمك به نمايندگان ايران ترديدي ندارم. خواسته ما اين بود كه اين بازي به تعويق بيفتد تا پرسپوليس به عنوان نماينده ايران با شرايط بهتري به مصاف حريف عربستاني برود. به هر حال، اين از بدشانسي پرسپوليس بوده كه در فاصله بازي با بنيادكار و النصر در تاشكند و رياض دو بازي خارج از خانه در ليگ برتر داشته و بايد به نوعي تا جايي كه قوانين همراهي مي‌كرد در ابتداي فصل و قرعه‌كشي بازي‌ها، فكري براي بازي‌هاي نمايندگان ايران در آسيا و بازي‌هاي داخلي آنها مي‌شد تا يك تيم به عنوان نماينده ايران با فشاري كه الان روي پرسپوليس است، مواجه نباشد.

قائم مقام باشگاه پرسپوليس خاطر نشان كرد: اين اتفاقي است كه افتاده و سازمان ليگ هم كه در اين مدت همراه پرسپوليس و ديگر نمايندگان ايران بوده و كمك‌هايي هم در امر برگزاري بازي‌هاي خانگي پرسپوليس و تيم‌هاي ديگر در ليگ قهرمانان داشته و حتي برخي امورات مربوط به سفرهاي خارجي را پيگيري كرده اما آقاي تاج توضيح دادند و راهكاري براي تعويق اين بازي وجود ندارد. از طرفي ديگر تيم‌هاي آسيايي ايران هم در ليگ قهرمانان و ليگ داخل همچون ما بازي دارند اما فرق اين است كه همه چهار بازي اخير ما در آسيا و ليگ داخلي، خارج از خانه بوده و هست. ما بايد تمركز خود را بگذاريم روي اينكه با اين شرايط به مصاف حريفان برويم و مي‌دانم كارمان سخت و دشواري‌مان مضاعف است و بايد كاري كنيم كه در مسير موفقيت گام برداريم.

نژادفلاح درباره باخت پرسپوليس برابر تراكتورسازي تبريز گفت: مي‌توانستيم بازنده اين بازي نباشيم و موقعيت‌هايي هم داشتيم. باختيم و بايد به فكر بازي‌هاي بعدي باشيم و از شكست پلي بسازيم براي پيروزي. نكته‌اي كه مي‌خواهم تاكيد كنم اين است كه بر خلاف تصورات، بازي‌هاي ليگ برايمان اهميت دارد و بايد تلاش كنيم از اعتبار و حيثيت پرسپوليس با كسب نتايج خوب در ليگ دفاع كرده و جايگاه تيم در جدول را ارتقاء دهيم.

وي در ادامه افزود: پرسپوليس مي‌تواند با كسب حداكثر امتيازات در رقابت‌هاي ليگ در پايان فصل جايگاهي بهتر داشته باشد و اگر بخواهيم تصور كنيم كه آسيا برايمان مهم است و ليگ برايمان تمام شده، اشتباه بزرگ و جبران ناپذيري را مرتكب مي‌شويم. قطعا بازيكنان و كادر فني هم براي اعتبار و حيثيت فوتبالي خود تلاش خواهند كرد تا در ليگ هم نتايج خوبي كسب كرده و انتظارات هواداران را برآورده كنيم . مي‌دانيم كه فشردگي مسابقات داخلي و بين‌المللي به تيم آسيب مي‌زند اما تمام تلاش خودمان را كرده‌ايم و راهي براي تعويق مسابقه برابر نفت مسجد سليمان پيش رويمان نبوده و در اين مسير به بن بست خورده‌ايم.

نژاد فلاح درباره پرداختي به اعضاي تيم گفت: روز گذشته پرداختي‌هايي به اعضاي تيم داشتيم و طي مدتي كه در باشگاه قبول مسووليت كرده‌ايم با تامين منابع سعي كرديم مشكلات بازيكنان را تا حد امكان برطرف كرده اما در نظر داريم پرداختي‌هاي بيشتري به بازيكنان داشته باشيم و در اين زمينه پس از توافق نهايي با اسپانسر و رسمي شدن قرارداد، پرداختي‌هاي بيشتري به تيم خواهيم داشت تا آنها با دغدغه كمتر و تمركز بيشتر در ميادين ظاهر شوند.

نژادفلاح در پايان گفت: تيم پرسپوليس در طي هفته‌هاي اخير نتايج مطلوبي كسب كرده بود و خوشحاليم كه با برتري مقابل پديده، لخويا و بنيادكار و تساوي مقابل صبا تيم، چهره متفاوتي از خود به نمايش گذاشت و قطعا باخت مقابل تراكتورسازي نمي‌تواند تيم ما را از مسيري كه پيش گرفته بود خارج كند. ما با جديت در مسابقات ليگ بايد ظاهر شويم و انشاا... بتوانيم صعود خود به مرحله بعدي ليگ قهرمانان را مسجل كنيم و مي‌دانيم كه بازي سختي در رياض خواهيم داشت و قطعا در اين مسير هواداران عزيز پشت تيم محبوب خود خواهند ايستاد و با حمايت همه جانبه شرايط را به گونه‌اي فراهم خواهيم كرد كه تيم با روحيه و دلگرمي ناشي از حمايت هواداران بتواند بار ديگر نتايج مطلوبي كسب كرده و انتظارات آنها را بر آورده كند.

ورزشي(1)**1379