معاون شهردار تهران: شناسایی نخبگان محلات برای مشاركت در عرصه مدیریت شهری دستاورد اصلی انتخابات شورایاری ها است

تهران - ایرنا - معاون امور فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران گفت: برگزاری انتخابات شورایاری ها موجب شناسایی نخبگان محلات و بهره مندی از قابلیت ها و توانمندی های این قشر در عرصه مدیریت شهری با هدف خدمت رسانی بهینه به شهروندان می شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام میثم امرودی روز جمعه با حضور در هیات نظارت بر چهارمین دوره انتخابات شورایاری های محلات تهران در جمع خبرنگاران افزود: مشاركت مردم در عرصه های مدیریتی و كاهش تصدی گری دولت یكی از مهم ترین اهداف و آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

وی با اشاره به اینكه با تشكیل شوراهای اسلامی شهر و روستا بخشی از تصدی گری دولت در عرصه اجتماعی به مردم واگذار شد، اظهار كرد: فعالیت شورایاری های محلات در شهر تهران زمینه مناسب برای استفاده از قابلیت ها و توانمندی های محلی در راستای بهبود روند مدیریت شهری را به خوبی فراهم كرده است.

معاون فرهنگی اجتماعی شهردار تهران اظهار كرد: برگزاری انتخابات در نظام مقدس جمهوری اسلامی به منزله دخالت مستقیم مردم در تعیین سرنوشت خویش و كشور است چراكه مردم با شركت در انتخابات به صورت مستقیم در اداره امور كشور ایفای نقش می كنند.

امرودی گفت: دراین میان برگزاری انتخابات شورایاری های محلات نیز به منزله سپردن مدیریت محلی شهر به شهروندان و مشاركت مستقیم و آگاهانه مردم در اداره شهر است.

چهارمین دوره انتخابات شورایاری های محلات شهر تهران صبح امروز(جمعه) به صورت همزمان در سطح 354 محله شهر تهران آغاز شد.

با برگزاری این دوره از انتخابات سه هزار و 540 نفر به عنوان اعضای شورایاری های محلات شهر تهران انتخاب می شوند.

تهرام /7561/7247/ 1625
۰ نفر