۲۲ اسفند ۱۳۹۳، ۱۸:۳۳
کد خبر: 81539908
T T
۰ نفر

شهردار تهران به شوراياران محله خود راي داد

۲۲ اسفند ۱۳۹۳، ۱۸:۳۳
کد خبر: 81539908
شهردار تهران به شوراياران محله خود راي داد

تهران- ايرنا- شهردار تهران دقايقي قبل با شركت در انتخابات، شوراياران محله خود را انتخاب كرد.

به گزارش خبرنگار ايرنا، محمد باقر قاليباف پس از بازديد از ستاد اجرايي چهارمين دوره انتخابات شوراياري هاي شهر تهران با حضور در مسجد الزهرا(س) در منطقه 4 شهرداري در اين انتخابات شركت كرد.

شهردار تهران حضور مردم در اين انتخابات را غيرقابل توصيف بيان كرد و گفت: مردم به اين انتخابات اقبال نشان داده و با حضور گسترده خود در انتخاب شوراياران محله بلوغ فرهنگي و اجتماعي خود را اثبات كردند.

وي با بيان اينكه به هنگام ثبت نام اوليه از داوطلبان شرط ساكن بودن در محلات را به عنوان شرط اصلي ذكر كرديم گفت: در انتخابات بايد دولت و ثبت احوال امكاناتي در اختيار ما قرار مي داد كه راي دهندگان را به نوعي كنترل كنيم اما در اين انتخابات اين امكان در اختيار قرار نگرفت و هر شهروندي از هر محله اي مي تواند راي خود را به صندوق محله ديگر بياندازد.

چهارمين دوره انتخابات شوراياري هاي محلات شهر تهران صبح امروز(جمعه) به صورت همزمان در سطح 354 محله شهر تهران آغاز شد.

براي برگزاري اين دوره از انتخابات 2هزار شعبه اخذ راي در 354 محله شهر تهران برپا شده و 4 هزار و 800 نفر بر اجراي صحيح آن نظارت دارند.

همچنين 13 هزار و 815 نفر در محلات مختلف شهر تهران كانديد چهارمين دوره انتخابات شوراياري ها هستند كه از اين تعداد سه هزار و 504 نفر به عنوان شورايار انتخاب مي شوند.

شوراياران از نيمه دوم فروردين ماه سال 94، فعاليت خود را در محلات مختلف شهر تهران آغاز مي كنند.

اين انتخابات تا ساعت هشت امشب تمديد شد.

تهرام/7243/1348
۰ نفر