۲۵ اسفند ۱۳۹۳، ۱۳:۰۶
کد خبر: 81543228
T T
۰ نفر
اسامی نفرات دعوت شده به اردوی تیم ملی بدمینتون زنان و مردان اعلام شد

تهران - ایرنا - اسامی تیم ملی بدمینتون زنان و مردان ایران برای شركت در اردوی تمرینی كنفدراسیون آسیایی و آماده سازی جهت شركت در مسابقات قهرمانی آسیا اعلام شد.

به گزارش ایرنا از فدراسیون بدمینتون، 3 ملی پوش پسر جهت حضور در مسابقات قهرمانی آسیا و 2 ملی پوش دختر نیز جهت اعزام به كمپ تمرینی كنفدراسیون بدمینتون آسیا دعوت شده اند.

نفرات دعوت شده تیم ملی پسران باید روز 16 فروردین ماه سال 94 خود را به مربیان تیم ملی در محل كمپ این فدراسیون معرفی نمایند.

اردوی تیم ملی بدمینتون آقایان در روزهای 17 تا 30 فروردین ماه سال 1394 در محل كمپ این فدراسیون تشكیل می شود.

این بازیكنان زیر نظر بهادر زكی زاده سر مربی تیم ملی و نیكزاد شیری كمك مربی به تمرین خواهند پرداخت.

همچنین ملی پوشان دختر نیز در تاریخ 10 فروردین ماه سال 94 به كمپ تمرینی كنفدراسیون بدمینتون آسیا اعزام خواهند شد و در كمپ فوق به تمرین خواهند پرداخت.

مسابقات بدمینتون قهرمانی آسیا در روزهای 31 فروردین تا هشتم اردیبهشت ماه سال 1394 در كشور چین برگزار می شود.

این مسابقات دارای رنكینگ جهانی در سطح سوپرسریز می باشد و دارای جوایز 200 هزار دلاری است.

در این مسابقات برای اولین بار است كه بازیكنان كشورمان با توجه به رنكینگ انها دعوت می شوند.

** بورسیه دوره ی عالی مربیگری برای مربی بدمینتون ایران

برای اولین بار در تاریخ ورزش بدمینتون ایران یك مربی در كلاس المپیك دوره ی عالی سولیداریتی زیر نظر كمیته بین المللی المپیك شركت می كند.

صادق كرباسی مربی تیم ملی بدمینتون ایران روز دوشنبه( 25 اسفندماه جاری ) برای شركت در این كلاس بدمینتون به مجارستان اعزام شد.

این كلاس از 25 اسفندماه سال جاری تا اواسط خردادماه سال 94 در بوداپست مجارستان برگزار می گردد.

كرباسی پیش از این در دوره كلاس مربیگری در سال های 2000 و 2002 به مدت 15 روز در مالزی شركت كرده و دارای مدرك مربیگری بین المللی می باشد.

كرباسی در مجارستان كلاس های فیزیولوژی ورزشی، آناتومی، طراحی تمرین، روانشناسی ورزشی، مدیریت ورزش و مباحث عملی تخصصی بدمینتون را خواهد گذراند.

وی دارای مدرك تحصیلی فوق لیسانس تربیت بدنی بوده و جهت حضور در كلاس مربیگری المپیك سولیداریتی آزمون زبان انگلیسی را در كمیته ملی المپیك كشورمان گذرانده است.

كرباسی از قهرمانان ملی پوش سابق ایران است كه به مدت 10 سال عضو تیم ملی و از سال 1380 عنوان مربی تیم های جوانان، نوجوانان ، جوانان، امید و بزرگسالان را در كارنامه خود دارد.

ورزشی**1590