۲۶ اسفند ۱۳۹۳، ۱۹:۵۳
کد خبر: 81545125
T T
۰ نفر
تلاش دشمن ايجاد تفرقه از راه اسلام هراسي و تبليغ عليه ايران است

سنندج - ايرنا- فرمانده نيروي زميني ارتش، تلاش دشمن را ايجاد تفرقه از راه اسلام هراسي و تبليغ عليه كشورمان دانست و افزود: ايجاد و تجهيز داعش در منطقه يكي از برنامه هاي دشمن در راستاي طرح هاي شوم خود در منطقه است.

به گزارش ايرنا از روابط عمومي قرارگاه عملياتي لشكر 28 پياده كردستان، امير احمدرضا پوردستان روز سه شنبه در جمع كاركنان اين قرارگاه و يگان هاي تابعه، ايران اسلامي را در سايه هدايت مقام معظم رهبري يكي از ابرقدرت هاي جهان دانست و گفت: دشمن فهميده است كه ملت شريف ايران در كنار نيروهاي مسلح با تمام توان از كشورشان دفاع كرده و هميشه پيرو ولايت فقيه و رهبرشان هستند.

وي گفت: نيروي زميني ارتش جمهوري اسلامي ايران در هشت سال دفاع مقدس 46 هزار شهيد تقديم انقلاب اسلامي كرده است كه هزار و 500 نفر آنان از برادران اهل سنت است و اين يعني وحدت و در كنار آن ارمغان پيروزي است.

او اظهار كرد: نيروي زميني ارتش جمهوري اسلامي ايران در مرزهاي كشور شجاعانه آماده دفاع از كيان جمهوري اسلامي است و گروه هاي تكفيري داعش مي دانند كه توان مقابله با نيروهاي مسلح و فرزندان ايران را ندارند.

وي با اشاره به اين كلام رهبر معظم انقلاب (مدظله العالي) كه فرمودند' برويد كاري كنيد كه مسوولين و ملت به نيروي زميني ارتش جمهوري اسلامي ايران تكيه كنند'، گفت: اين كلام رهبري نشان از اهميت و جايگاه نيروي زميني ارتش جمهوري اسلامي ايران است كه با تمام ماموريت هاي نظامي آشنا و داراي توان رزمي بالايي است.

امير پوردستان گفت: پروژه ايران هراسي از سوي آمريكا و با سرمايه گذاري‌هاي كلان به منظور كاهش نفوذ ايران در منطقه صورت مي گيرد و ايران به دليل نوع گفتمان سياسي بعد از انقلاب مورد توجه ملت‌ها و نيروهاي آزاديخواه جهان قرار گرفته و به دليل نظامي كه ايجاد كرده است از ويژگي‌ها و توانمندي‌هاي قابل قبولي برخوردار است.

فرمانده نيروي زميني ارتش جمهوري اسلامي ايران در ادامه گفت: اين نيرو آمادگي مقابله در برابر هر گونه تجاوز نظامي عليه استقلال، تماميت ارضي، نظام جمهوري اسلامي ايران و منافع كشور را دارد.

وي همچنين گفت: مرزهاي غربي كشور ايران در مقابل ورود اشرار و گروهاي تروريستي دژ غير قابل نفوذ است و ملت شريف ايران و منطقه غرب كشور بدانند رزمندگان نيروي زميني ارتش جمهوري اسلامي ايران شبانه روز بيدارند و از مرزهاي ايران دفاع مي كنند و اجازه تعرض به خاك وطن را نمي دهند.

وي گفت: اهل تجاوز به هيچ كشوري نيستيم ولي اگر كشوري بخواهد خيال خام تجاوز به ايران را عملي كند ضربه‌اي مهلك‌تر از حمله اوليه خود دريافت مي‌كند.

امير پوردستان همچنين با اشاره به ايام سوگواري حضرت فاطمه زهرا (س)، اين بانوي بزرگ را الگو و اسوه براي زنان مسلمان دانست و گفت: زنان و دختران مسلمان ايران بايد از زندگي فاطمه زهرا (س) درس بگيرند و فداكاري و ايثار را از اين بانوي گرامي ياد بگيرند و در تمام ابعاد زندگي ايشان را الگو و اسوه خود قرار دهند.ك/1

3033/1904