۲۸ اسفند ۱۳۹۳، ۱۴:۰۵
کد خبر: 81546926
T T
۰ نفر
طرح ايمني و سلامت مسافرين نوروزي در شهرستان نير آغاز شد

اردبيل - ايرنا- همزمان با سراسر كشور پانزدهمين مرحله از طرح ايمني و سلامت مسافرين نوروزي جمعيت هلال احمر در شهرستان نير – استان اردبيل آغاز گرديد.

به گزارش ايرنا ، عسگر فرجي رييس جمعيت هلال احمر شهرستان نير روز پنجشنبه گفت : طرح ملي ايمني و سلامت مسافرين نوروزي در قالب دو پست در ورودي هاي شهر نير با مشاركت 30 نفر از اعضاي جوان كه دوره هاي مربوطه را طي كرده اند تا 15 فروردين سال 94 اجرا مي شود.

وي افزود: در اين چادرها اقلام فرهنگي مانند بروشور و سي دي از مناطق گردشگري استان و شهرستان و بسته هاي فرهنگي در بين مسافران توزيع مي شود.

به گزارش روابط عمومي جمعيت هلال احمر استان اردبيل، فرحي با اشاره به طرح هاي مختلف اجرايي در طول نوروز امسال بيان كرد: به منظور خدمت رساني بهتر و مطلوب به مسافران و با هدف امدادرساني سريع و مناسب به گردشگران نوروزي طرح سحاب ( سامانه حركت هاي امدادي و بشردوستانه ) در قالب دوتيم 2 نفره دوچرخه سوار، در شهرستان اجرا خواهد شد كه مسافران از خدمات آن بهرهمند خواهند شد.

او در معرفي خدمات طرح سحاب اظهار كرد: تغذيه اضطراري، ارايه خدمات اجتماعي، فرهنگي، بهداشتي و زيست محيطي و عام المنفعه، اهداي كتاب و ارايه توصيه هاي زيست محيطي و گردشگري، اطلاع رساني و ... از خدمات قابل ارايه به مسافران نوروزي در طرح سحاب است.

/6016/7116