۲۹ اسفند ۱۳۹۳، ۱۴:۵۹
کد خبر: 81547687
T T
۰ نفر
مسئولان آذربايجان غربي پيگير قضاياي ديدار نهايي ليگ برتر واليبال هستند

اروميه - ايرنا - معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار آذربايجان غربي گفت: مسئولان استان با جديت تمام در حال پيگيري قضاياي ديدار نهايي ليگ برتر واليبال در خصوص ضرب و جرح هواداران اروميه اي هستند.

به گزارش ايرنا به نقل از سايت اطلاع رساني استانداري آذربايجان غربي، عليرضا رادفر با اشاره به اينكه حواشي روي داده در اين بازي ناگوار بوده و باعث آزرده خاطر شدن هم استاني ها شده است، افزود: استاندار آذربايجان غربي بلافاصله پس از اين حادثه با معاون امنيتي وزارت كشور تماس و خواستار حل مسئله با آرامش و آزادي دستگيرشدگان احتمالي شد كه مسوولان وزارت كشور نيز بلافاصله موضوع را به فرماندهي انتظامي تهران بزرگ منعكس كردند.

وي اظهار كرد: استانداري آذربايجان غربي منتظر دريافت گزارش هاي مكتوب باشگاه فرهنگي ورزشي شهرداري اروميه است تا از طريق اين اسناد پيگيري هاي لازم را براي مشخص شدن زواياي مختلف حادثه انجام دهد.

معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار آذربايجان غربي با بيان اينكه ورزش واليبال يكي از پرطرفدارترين رشته هاي ورزشي در بين مردم استان است، گفت: مردم با فرهنگ و ورزش دوست آذربايجان غربي همواره فهم و شعور خود را در مسابقات و ميزباني از تيم هاي مختلف ورزشي به نمايش گذاشته اند كه حوادث اتفاق افتاده در فينال واليبال ليگ برتر موجب رنجش خاطر تماشاگران و علاقه مندان به اين ورزش در استان شده است.

ديدار فينال رقابت هاي ليگ برتر واليبال باشگاه هاي كشور عصر روز چهارشنبه در حالي با نتيجه بحث بر انگيز 3 بر 2 به پايان رسيد كه تماشاگران اروميه اي مورد ضرب و جرح قرار گرفتند.

7126/2093