۱ فروردین ۱۳۹۴، ۱۲:۴۷
کد خبر: 81548272
T T
۰ نفر
استاندار تهران درگذشت والده رییس جمهوری را تسلیت گفت

تهران- ایرنا- استاندار تهران با صدور پیامی درگذشت والده دكتر حسن روحانی رییس جمهوری كشورمان را تسلیت گفت.

به گزارش روز شنبه ایرنا، سیدحسین هاشمی استاندار تهران درپیامی به مناسبت درگذشت مادر رییس جمهوری اظهارداشت: بی شك نقش آن مادر بی بدیل، فداكار و مومنه در پرورش شخصیت فرهیخته و سیاستمدار آگاه همچون شما، ذخیره ای ارزشمند برای آن مرحومه خواهد بود.

وی در این پیام افزود: درگذشت بانوی پرهیزكار و با فضیلت والده ماجده حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی رییس جمهوری اسلامی ایران موجب تاثرو تاسف عمیق شد.

استاندار تهران در ادامه پیام خود آورده است: اینجانب ضمن عرض تسلیت محضر حضرتعالی و خانواده مكرمتان علو درجات برای آن فقیده سعیده و حشر با حضرت زهرا سلام علیها را مسئلت می نمایم.

خانم «سكینه پیوندی» 90 ساله والده رئیس جمهور حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی كه از چندی پیش در بیمارستان میلاد تهران بستری شده بود ساعت هفت و 30 دقیقه آخرین روز از سال 93 به دلیل بیماری و كهولت سن درگذشت.

همچنین مراسم تشییع و خاكسپاری آن مرحومه ساعت 30 : 9 دقیقه روز یكشنبه دوم فروردین ماه ۹۴ در سرخه و مراسم ختم والده رییس جمهوری همانروز، ساعتهای ۱۴ و ۳۰ تا ۱۶ در سرخه و همچنین ۱۶ تا ۱۷ و ۳۰ دقیقه در سمنان و مراسم ختم تهران نیز ساعت ۱۱ تا ۱۲ و ۳۰ دقیقه چهارشنبه پنجم فروردین ماه در مدرسه عالی شهید مطهری تهران برگزار خواهد شد.

1724/1699/2078