۲ فروردین ۱۳۹۴، ۱۰:۴۲
کد خبر: 81548697
T T
۰ نفر

شعار «روحاني تسليت» در سرخه طنين انداز شد

۲ فروردین ۱۳۹۴، ۱۰:۴۲
کد خبر: 81548697
شعار «روحاني تسليت» در سرخه طنين انداز شد

سرخه- ايرنا- شعار «روحاني تسليت» در سرخه زادگاه «حسن روحاني» رييس جمهوري اسلامي ايران به مناسبت درگذشت والده ايشان و در حين مراسم تشييع پيكر آن مرحومه طنين انداز شد.

به گزارش خبرنگار ايرنا، تشييع پيكر مرحومه «سكينه پيوندي» والده رييس جمهوري دقايقي پيش با حضور حجت الاسلام و المسلمين روحاني از مسجد جمعه سرخه آغاز شد.

به گزارش خبرنگار اعزامي ايرنا، در اين مراسم حجت الاسلام علي يونسي، حجت الاسلام سيد محمود علوي، مرتضي بانك و جمعي از اعضاي دولت و مسوولين و مقامات محلي براي عرض تسليت صبح امروز - يكشنبه - در منزل اين مرحومه حضور يافتند.

بانوي مومنه و مجاهده خانم سكينه پيوندي مادر رييس جمهوري كه در دوران نهضت اسلامي و دفاع مقدس رنج هاي فراوان كشيد، پس از تحمل چند ماه بيماري در سن ٩٠ سالگي، روز جمعه 29 اسفندماه دار فاني را وداع گفت .

مراسم تشييع و خاكسپاري آن مرحومه ، امروز ساعت 9 و 30 دقيقه در سرخه و مراسم ختم نيز در ساعت هاي 14 و 30 تا 16 در سرخه و همچنين 16 تا 17 و 30 دقيقه در سمنان و مراسم ختم تهران نيز ساعت 11 تا 12 و 30 دقيقه چهارشنبه پنجم فروردين ماه در مدرسه عالي شهيد مطهري تهران برگزار خواهد شد.

اول**
۰ نفر