۲ فروردین ۱۳۹۴، ۱۴:۴۵
کد خبر: 81548984
T T
۰ نفر
انتقادات سازنده مردم از مسوولان شعار سال را تحقق مي بخشد

قم- ايرنا - رييس شوراي اسلامي شهر قم، گفت: انتقادهاي سازنده مردم از مسوولان شعار سال را تحقق مي بخشد.

ولي الله بياتي روز يكشنبه در گفت و گو با ايرنا، با اشاره به ناميده شدن سال 94 به عنوان سال دولت ملت، همدلي و همزباني طرح اين شعار از سوي رهبر معظم انقلاب با توجه به شرايط كنوني كشور را از حساسيت ويژه اي برخوردار دانست.

وي وضعيت كنوني كشور به لحاظ اقتصادي، اجتماعي و سياسي بويژه با توجه به مذاكرات هسته اي در پيش رو را خاص توصيف كرد، و افزود: در چنين شرايطي توجه مردم و مسوولان بايد بيشتر به سمت همدلي و همزباني و پرهيز از اختلافات و مشاجرات معطوف شود.

رييس شوراي اسلامي شهر قم نزديكي بيشتر مردم به مسوولان و دولتمردان را در كاهش مشكلات مختلف كشور موثر دانست، و افزود: مردم اگرانتقادي هم نسبت به نحوه عملكرد ها و تصميم گيري هاي مسوولان دارند، اين انتقادها سازنده و مثمر ثمر باشد، تا در سايه وحدت و اتحاد همگاني و همچنين تشريك مساعي راه حل كار ساز و كار آمد براي برون رفت از مشكلات جامعه و نظام اسلامي احصا شود.

بياتي همچنين اذعان داشت: شوراي اسلامي شهر قم نيز به عنوان يك تشكيلات مردم نهاد و مسوول در عرصه مديريت شهري آمادگي دارد، تا با به هم نزديك كردن بيش از پيش دل ها و زبان ها زمينه تحقق شعار سال 94 را فراهم كند، و آنچه را كه مد نظر و خواسته رهبر انقلاب است، جامع عمل بپوشاند.ك/3

7403/ 6133/