۲ فروردین ۱۳۹۴، ۱۴:۴۸
کد خبر: 81548986
T T
۰ نفر
نماينده مجلس: وحدت عصاره پيام رهبر معظم انقلاب در نامگذاري امسال است

بيرجند - ايرنا - نماينده مردم قاينات و زيركوه در مجلس شوراي اسلامي گفت: آنچه مي توان از نامگذاري سال جديد در پيام نوروزي رهبري استنباط كرد كه البته در ديدار با مردم مشهد نيز مورد تاكيد معظم له قرار گرفت، وحدت بين مردم و اركان نظام جمهوري اسلامي است.

جواد هروي روز يكشنبه در گفت و گو با خبرگزاري جمهوري اسلامي افزود: در اين بين دولت به عنوان يكي از سه ركني كه بيشتر با مردم در تماس است، مورد توجه ويژه رهبري قرار گرفته است.

وي گفت: تاريخ ايران بيانگر آن است كه در طول ادوار مختلف هر گاه مردم از سوي قواي خارجي مورد هجمه قرار مي گرفته اند، تنها عامل برتري و پيروزي در مقابل دشمنان خارجي، حفظ وحدت بين مردم و حكومت ها بوده است.

هروي با بيان اينكه در شرايط خاص كنوني ايران با دو رويكرد داخلي و خارجي مواجه است، افزود: رشد بنيه علمي و اقتصادي با اتكا به توانمندي هاي داخلي و از سوي ديگر تحريم ها و انجام مذاكرات ديپلماتيك كه به نتايج حساس خود نزديك شده، هر دو فضايي را در كشور به وجود آورده كه عبور موفقيت آميز از اين دو وضعيت داخلي و خارجي، بيش از هر زماني ديگري وحدت بين ملت و دولت را مي طلبد.

وي نامگذاري سال 94 به سال دولت و ملت، همدلي و هم زباني توسط رهبر معظم انقلاب را بهترين و زيباترين تاكتيك در شرايط حساس كشور دانست و گفت: ايشان روز گذشته و در جمع مردم مشهد نيز يك بار ديگر تاكيد كردند دولت با هر ميزاني رايي كه آورده، منتخب مردم است و لذا طرح موضوعات اختلاف انگيز از سوي هر جريان و گروهي به مصلحت نظام نيست.

هروي افزود: در عين حال دولت موظف است از اين اعتماد ويژه رهبر فرزانه انقلاب به عنوان بستر جديدي براي خدمت استفاده كند و با تمام قوا و روحيه مضاعف راهكارهاي تحقق شعارهاي خود را مورد ارزيابي و دقت نظر بيشتر قرار دهد.

وي اظهار كرد: اطمينان دارم نمايندگان مجلس شوراي اسلامي نيز، هر جا نياز باشد به عنوان اهرم هاي قانوني از دولت پشتيباني خواهند كرد.

/1756/6054/6121