۲ فروردین ۱۳۹۴، ۱۵:۲۵
کد خبر: 81549013
T T
۰ نفر

اجراي برنامه‌هاي فرهنگي در هزار مسجد مازندران

۲ فروردین ۱۳۹۴، ۱۵:۲۵
کد خبر: 81549013
اجراي برنامه‌هاي فرهنگي در هزار مسجد مازندران

ساري - ايرنا - سرپرست اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي مازندران گفت: برنامه‌هاي مذهبي در هزار مسجد كه در اختيار اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي، سازمان تبليغات، اوقاف و ... است برگزار مي‌شود.

سيد اسماعيل احمدي روز يكشنبه در ستاد اجرايي خدمات سفر مازندران در جمع خبرنگاران اظهار كرد: در سالي كه از سوي رهبري با عنوان دولت و ملت، همدلي و همزباني نامگذاري شده ما هم با همدلي و همكاري دستگاه‌هاي اجرايي و همياري استانداري و اداره كل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري مازندران، توانستيم برنامه‌هاي فرهنگي ويژه نوروز فاطمي را اجرايي كنيم.

وي با بيان اينكه برنامه‌هاي مذهبي در هزار مسجد كه در اختيار اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي، سازمان تبليغات، اوقاف و ... است برگزار مي‌شود، گفت: در كانون‌هاي فرهنگي مساجد هم كتابخانه دائر است و مسافران مي‌توانند از اين محل استفاده كنند.

سرپرست اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي مازندران با اشاره به اينكه برنامه‌هاي سوگواري در مساجد استان برگزار مي‌شود، ادامه داد: بعد از ايام فاطميه، جنگ شادي و برنامه‌هاي موسيقي سنتي و پاپ در استان اجرا مي‌شود.

احمدي با اشاره به استقبال مردم از اكران نوروزي سينماهاي مازندران، تصريح كرد: دو فيلم ايران برگر و رخ ديوانه در سينماهاي استان در حال اكران است.

وي با بيان اينكه رهبري با تدبير ويژه، امسال را سال همدلي و همزباني بين دولت و ملت اعلام كردند، افزود: چراكه در مرحله حساس جهاني و به ويژه مذاكرات هسته‌اي قرار داريم و رهبري با اين شعار نشان دادند دولت و ملت در كنار هم قرار دارند.ك/1

6097