۲ فروردین ۱۳۹۴، ۱۶:۱۳
کد خبر: 81549055
T T
۰ نفر
بهره مندی 710 هزار مسافر نوروزی از خدمات سازمان جوانان هلال احمر در جاده ها

تهران - ایرنا - معاون دانشجویی و جوانان سازمان جوانان هلال احمر از بهره مندی 710 هزار و 169 مسافر نوروزی از خدمات ارائه شده توسط جوانان عضو این سازمان در جاده های سراسر كشور خبر داد و گفت: این اقدامات در چهار روز گذشته و با توجه به شرایط نامساعد جوی انجام شده است.

به گزارش ایرنا از اعلام روز یكشنبه روابط عمومی سازمان جوانان هلال احمر، امیر لـله گانی با اشاره به خدماتی كه در چهار روز گذشته در قالب طرح ایمنی و سلامت مسافران نوروزی به مسافران نوروزی ارائه شده است، بیان كرد: در چهارمین روز طرح 59 هزار و 684 تن از خدمات ایستگاه های سلامت بهره مند شده اند.

وی همچنین در خصوص آمار مراجعه به فضاهای دوستدار كودك افزود: همچنین 34 هزار و 634 تن به فضاهای دوستدار كودك مراجعه كرده اند و از خدمات مختلف این ایستگاه ها بهره مند شده اند.

به گفته لـله گانی در چهار روز گذشته 33 هزار و 564 تن در خیمه های نماز سازمان جوانان هلال احمر به اقامه نماز پرداخته اند.

همچنین با توجه به گزارش های ارائه شده از سوی معاون دانشجویی و جوانان سازمان جوانان هلال احمر 764 هزار و 530 قلم كالا شامل نقشه، بروشور، محصولات فرهنگی و نظایر آن به مسافران نوروزی ارائه شده است.

وی خاطرنشان كرد: در مجموع تا كنون 12 هزار و 31 جوان عضو جمعیت هلال احمر در طرح ایمنی و سلامت نوروزی مشاركت داشته اند كه از این میان 8 هزار و 20 تن پسر و 4 هزار و 11 تن دختر هستند.

در نوروز امسال آمارگیری از مجموعه خدمات سازمان جوانان هلال در پست های نوروزی به صورت آنلاین و از طریق سایت سفر سالم به صورت روزانه انجام می شود.

اجتمام(1)**7029 /1449
۰ نفر