۳ فروردین ۱۳۹۴، ۱۸:۰۷
کد خبر: 81549798
T T
۰ نفر
وزیر كشور: استان خراسان رضوی از اهمیت خاصی برخوردار است

مشهد - ایرنا - وزیر كشور گفت: استان خراسان رضوی به ویژه شهر مقدس مشهد به دلیل ورود سالانه حدود 30 میلیون زائر از اهمیت خاصی برخوردار است.

عبدالرضا رحمانی فضلی در روز دوشنبه در جریان بازدید از جادهای محور شمالی خراسان رضوی در مسیر فردوسی، چناران و قوچان و نیز بزرگراه مشهد -باغچه افزود: این مهم می طلبد تا دستگاههای اجرایی كشوری و استانی با تمام امكانات زمینه رفاه حال مسافران را فراهم كنند.

وزیر كشور افزود: امیدواریم در آینده نزدیك بتوان از سوی دولت تسهیلات ویژه ای را به خراسان رضوی برای رفاه حال شهروندان اختصاص داد.

وی در ادامه همچنین گفت: با آغاز عملیات اجرایی بزرگراه حرم تا حرم كه از جوار بارگاه حضرت معصومه(س) آغاز و تا حرم مطهر رضوی ادامه دارد زمینه جا به جایی ایمن تعداد بیشتری مسافر فراهم خواهد شد.

رحمانی فضلی در ادامه اظهارداشت: جمعیت هلال احمر، پلیس راه و اورژانس در قالب گروههای ویژه با استقرار در جاده های مواصلاتی اقدامات مناسبی را برای رفاه حال زائران و مسافران نوروزی ارائه می كنند.

وی افزود: اقدامات انجام شده زمینه رضایتمندی عمومی و ماندگاری بیشتر زائران در مشهد را فراهم می كند.

وزیر كشور به همراه استاندار خراسان رضوی از ایستگاههای امداد و نجات امامزاده ابراهیم واقع در محور قوچان- فاروج - ملك آباد و همچنین پلیس راههای امام تقی(ع) واقع در شهر ملك آباد و شهر مشهد بازدید كرد.

وی همچنین با حضور در ورودی آزادراه شهید شوشتری در محل پلیس راه مشهد به مسافران نوروزی خوش آمد گفت.

7498/1858