۶ فروردین ۱۳۹۴، ۱۱:۲۷
کد خبر: 81551597
T T
۰ نفر

استخدامي‌هاي جديد در راه دستگاه‌هاي دولتي زنجان

۶ فروردین ۱۳۹۴، ۱۱:۲۷
کد خبر: 81551597
استخدامي‌هاي جديد در راه دستگاه‌هاي دولتي زنجان

زنجان - ايرنا - مديركل مديريت منابع و نيروي انساني استانداري زنجان گفت: 778نيروي استخدامي جديد در اين استان تا پايان فروردين بر صندلي مسووليت خود تكيه مي زنند.

بهرام جليل خاني روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: اين تعداد در آزمون‌هاي استخدامي سال 91 و 92 براي اشتغال در دستگاه‌هاي دولتي پذيرفته شده بودند كه هم اكنون كد مستخدمي 300 نفر از آنان صادر شده است.

وي يادآورشد: كد مستخدمي ديگر پذيرفته شدگان نيز حداكثر تا پايان نيمه نخست فروردين صادر خواهد شد.

كد مستخدمي شماره‌اي براي ثبت اطلاعات فرد استخدام شده در ليست كاركنان دولت به شمار مي آيد كه بر اساس آن پست سازماني و رديف بودجه‌اي براي فرد تعيين و حقوق وي پرداخت مي شود.

جليل خاني اظهار كرد: مستخدمين جديد براي آغاز فعاليت خود در دستگاه‌هاي اداري دولت بايد آزمايش‌هاي خاصي همچون تست عدم اعتياد را بدهند.

مديركل مديريت منابع و نيروي انساني استانداري زنجان گفت: انجام اين آزمايش‌ها و دريافت دفترچه بيمه تامين اجتماعي موجب مي شود تا حداكثر زمان آغاز فعاليت رسمي اين افراد تا پايان فرودين جاري به طول بينجامد.

وي جريان استخدام جديد دولت در سال 94 را تاييد كرد و مسووليت جذب نيروي انساني را بر عهده وزارتخانه‌هاي مربوطه خواند.

در پيامي مبني بر استخدام نيروهاي جديد در دولت در سال 94، زمان آغاز ثبت نام شركت در آزمون استخدامي 10 تا 17 فروردين سال جاري و محل ثبت نام سايت sanjesh.org عنوان شده بود.

3001/6085