۶ فروردین ۱۳۹۴، ۱۳:۳۱
کد خبر: 81551778
T T
۰ نفر
تصادف زنجیره ای 15 خودرو در جاده اسلام آبادغرب به كرمانشاه

كرمانشاه - ایرنا - در اثر تصادف زنجیره ای در جاده اسلام آبادغرب به كرمانشاه 15 دستگاه خودرو سبك و سنگین روز پنج شنبه با هم برخورد كردند.

به گزارش ایرنا، روابط عمومی هلال احمر كرمانشاه گزارش داد: تعدادی از مصدومان این حادثه با كمك امدادگران و نجاتگران هلال احمر به صورت سرپایی مداوا شده و سه تن دیگر كه جراحت بیشتری داشتند، با استفاده از آمبولانس های هلال احمر به نزدیكترین مركز درمانی منتقل شدند.

سرپرست سازمان امداد و نجات هلال احمر كشور گفت: با همكاری معاون امداد و نجات و اكیپهای حاضر در مسیر كرمانشاه - اسلام آباد غرب بلافاصله عملیات یاری رساندن به گرفتاران این تصادف زنجیره ای را آغاز كردند.

ناصر چرخساز كه به همراه معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر كرمانشاه برای بازدید از پایگاه های این استان از مسیر كرمانشاه - اسلام آباد غرب گذر می كردند به محض مشاهده تصادف زنجیره ای فوق كار امداد رسانی را آغاز كردند.

چرخساز اظهار كرد: به علت بارندگی و لغزندگی جاده و همچنین رعایت نكردن مقررات راهنمایی و رانندگی این خودروها با یكدیگر برخورد كردند.

وی تصریح كرد: با حضور اكیپ های آماده امداد و نجات جاده ای استان كرمانشاه در این مسیر و با حضور معاون امداد و نجات هلال احمر این استان برای تسهیل در امر رهاسازی و كمك به حادثه دیدگان با همكاری یكدیگر عملیات یاری رساندن را آغاز كردیم.

8066/ 2025
۰ نفر