۶ فروردین ۱۳۹۴، ۱۹:۴۴
کد خبر: 81552037
T T
۰ نفر
ابراز رضايت رييس امداد و نجات كشور از روند خدمات رساني هلال احمر در راه هاي ارتباطي استان ايلام

ايلام - ايرنا - رييس سازمان امداد و نجات جمعيت هلال احمر كشور ضمن بازديد از برخي پايگاه هاي مستقر در جاده هاي استان ايلام از روند خدمات رساني امدادگران به مسافران و گردشگران نوروزي ابراز رضايت كرد.

به گزارش ايرنا، دكتر ناصر چرخ ساز عصر پنجشنبه از تعدادي پايگاه امداد و نجات جاده اي جمعيت هلال احمر استان ايلام و بصورت ويژه پايگاه جاده اي شهداي شباب بازديد و در جريان امداد رساني به مسافران نوروزي قرار گرفت.

وي در اين بازديد از آمادگي كامل اين جمعيت براي خدمات رساني به مسافران نوروزي در اجراي طرح امداد و نجات نوروزي تا پايان تعطيلات خبر داد.

مدير عامل جمعيت هلال احمر استان ايلام نيز در حاشيه اين بازديد گفت: در طرح امداد و نجات جاده اي نوروز امسال در مجموع 15 پايگاه امدادي در مسيرهاي ارتباطي حادثه خيز اين استان داير شده است.

محمد سليماني ادامه داد: در اجراي اين طرح كه از 26 اسفندماه پارسال آغاز شده امدادگران تاكنون به 27 حادثه در سطح اين استان خدمت رساني كرده اند.

وي از اسكان 95 مسافر توسط امدادگران اين جمعيت در پايگاه هاي سطح استان خبر داد و با اشاره به راه اندازي اردوگاه نوروزي در بوستان كوثر شهر ايلام يادآور شد: اين اردوگاه با هدف رفاه حال مسافران نوروزي و اسكان آنها با برپايي 20 تخته چادر ايجاد شده است.

مديرعامل جمعيت هلال احمر ايلام گفت: در طرح امداد نوروزي 375 امدادگر حضور دارند.

7171/9002