۱۰ فروردین ۱۳۹۴، ۹:۴۹
کد خبر: 81554689
T T
۰ نفر

تیراندازی با اسلحه جنگی در مجلس فاتحه خوانی

۱۰ فروردین ۱۳۹۴، ۹:۴۹
کد خبر: 81554689

دزفول - ایرنا - در یك مجلس فاتحه خوانی كه عصر امروز در منطقه احمد آباد در مناطق حاشیه شهر شوش برگزار شد عده ای اقدام به تیر اندازی با تفنگ جنگی كردند.

به گزارش ایرنا، به دنبال این اقدام ماموران این كلانتری در محل فاتحه خوانی حاضر شده و هنگامی كه قصد برخورد با این افراد را داشتند، اقدام به تیراندازی به سمت ماموران نیروی انتظامی كردند.

تعقیب و گریز نیروی انتظامی با این افراد مسلح كه سه نفر بودند تا منطقه بیشه كرخه ادامه داشت و نهایتا این افراد موفق به فرار در جنگل كرخه شدند.

بررسی ها نشان می دهد در این درگیری كسی آسیب ندید و نیروی انتظامی در تلاش برای شناسایی این افراد و دستگیری آنان است.

مهرماه سال گذشته نیز در یك مراسم فاتحه‌خوانی در یكی از مناطق عشایری مسجدسلیمان، تیراندازی هوایی موجب اصابت یكی از گلوله های شیلیك شده به دختر 9 ساله ای به نام «هستی اسدی» شد و به مرگ ناباورانه وی منجر شد.

دستگاه قضایی و نیروی انتظامی اقداماتی را برای جلوگیری از این رسم خطرناك و خسارت بار انجام داده اند.

یك مقام مسئول همچنین هر گونه حمله به كاروان های راهیان نور در شهرستان شوش را تكذیب كرد و گفت: این شایعه واقعیت نداشته و امنیت كامل در مناطق عملیاتی فتح المبین و كرخه برای كاروان های راهیان نور برقرار می باشد.

یك سایت خبری روز یكشنبه از حمله مسلحانه به كاروان های راهیان نور در شهرستان شوش خبر داده بود.

وی افزود: بازدید راهیان نور در امنیت كامل از مناطق عملیاتی فتح المبین و كرخه در حال انجام است و همچنین افراد مسلحی كه اقدام به تیراندازی به سمت نیروی انتظامی كرده اند توسط نیروی بسیج شناسایی شده و عكس ها برای دستگیری آنان بین نیروهای بسیج توزیع شده و تحت تعقیب می باشند.

به گفته این مقام به منظور حفظ امنیت راهیان نور و با توجه به تیراندازی این افراد در منطقه بیشه كرخه در مجاور مناطق عملیاتی برای 1.5 ساعت تردد كاروان های راهیان نور متوقف شد.

وی افزود: تیراندازی این افراد در بیشه كرخه ناشی از تعقیب و گریز با ماموران انتظامی و امنیتی بوده و ارتباطی با كاروان های راهیان نور ندارد.

شهر شوش در شمال استان خوزستان در فاصله 100 كیلومتری اهواز مركز استان خوزستان واقع است.

مناطق عملیاتی فتح المبین و كرخه در شهرستان شوش با آغاز سفرهای نوروزی میزبان كاروان های راهیان نور از سراسر كشور می باشد.

7280/6068/ 3404
۰ نفر