۱۵ فروردین ۱۳۹۴، ۰:۵۵
کد خبر: 81558353
T T
۰ نفر
مردم دراستانهای مختلف با راه اندازی كاروانهای شادی جشن هسته ای برپا كردند

تهران - ایرنا- مردم سراسر كشور در استانهای مختلف به خیابان ها آمده و با بوق زدن، شادی و ابراز احساسات خود در قالب كاروان های جشن و شادی از نتیجه به دست آمده در مذاكرات هسته ای در لوزان ابراز شادمانی كردند.

براساس گزارش خبرنگاران ایرنا از سراسر كشور علاوه بر مراكز استانها در بسیاری از شهرها نیز این جشن های خودجوش برپا شده است.

از جمله شهروندان قزوینی بدنبال موفقیت كشورمان در مذاكرات و توافقات هسته ای لوزان امشب با حضور در خیابان های مركزی این شهر به شادی و ابراز احساسات پرداختند.

شهروندان شیرازی با حضور در خیابان ها و بلوارهای اصلی شهر شیراز بخاطر توافق هسته ای انجام شده بین ایران و گروه 1+5 به جشن وشادمانی پرداختند.

شهروندان شیرازی كه حوالی عصر روز جمعه از طریق شبكه های اجتماعی برای حضور در جشن توافق هسته ای فراخوانده شده بودند باحضور در بلوار چمران ، مالی آباد ، مطهری و میادین دانشجو(علم ) و ارم وبا سردادن شعارهای روحانی ، ظریف متشكریم و همچنین به صدا در آوردن بوق خودروها به ابراز احساسات پرداختند.

براساس این گزارش همچنین مردم در اهواز نیز به طور خود جوش با تجمع در برخی خیابان های شهر اهواز از توافق هسته ای ابراز خوشحالی كردند.

همچنین اهوازی ها با حضور در چهار راه نادری، میدان زیتون و خیابان كیانپارس از تیم هسته ای كشور بابت تلاش های خود برای این موفقیت تشكر كردند.

آنها با سر دادن شعارهایی از دولت و تیم هسته ای كشور حمایت كرده و نسبت به كسب موفقیت های حاصل شده قدردانی كردند.

شعاردهندگان در حالی كه تصاویری از رهبری ، رییس جمهوری ، وزیر امورخارجه وپرچم سه رنگ كشورمان را در دست داشتند در حمایت از توافق صورت گرفته شده شعارهای 'تشكر تشكر' از تیم مذاكره كننده جمهوری اسلامی را سردادند.

از جمله جمعی از مردم در اراك شامگاه جمعه با حضور در خیابان های این شهر توافق ایران و 1+5 در مذاكرات هسته ای لوزان را جشن گرفتند.

در این اقدام مردمی طیف های مختلف اعم از پیر و جوان، زن و مرد حضور داشتند و با تجمع در خیابان شهید شیرودی اراك در حالی كه پرچم سه رنگ ایران را در دست داشتند، كاروان های شادی راه انداختند.

مردم شعار زنده باد ایران سرداده و سرنشینان خودروها بوق ممتد می زدند و دست هایشان را به علامت پیروزی تكان می دادند و به همدیگر تبریك می گفتند.

شعارهای 'نگاه نكن ظریفه ، شش كشور را حریفه' و ' ایران چه سربلنده ، دشمن سرافكنده' ،'ایران ایران، كشور شیران'، 'ظریف دوستت داریم' و 'الله اكبر' سردادند و از تلاش های تیم هسته ای در مذاكرات تشكر كردند.

به گزارش ایرنا، همچنین امروز مردم در مركز استان چهارمحال و بختیاری با راه انداختن كاروان های شادی در خیابان های كاشانی و فردوسی این شهر ، با بوق زدن ممتد و در دست داشتن پرچم جمهوری اسلامی ایران، نسبت به این بیانیه ابراز شادی نشان دادند.

انها با شعارهای « روحانی دوستت داریم » و « ظریف قهرمان ماست » به نتیجه این مذاكرات واكنش مثبت نشان دادند.

از رشت گزارش شده است كه مردم این شهر جمعه شب با حضور در خیابان ها، از توافق هسته ای كشورمان ابراز شادمانی، خوشحالی و حمایت كردند.

مردم با حضور در میدان لاكانی و همچنین خیابان مطهری سه راهی حاجی آباد، با در دست داشتن پرچم پرافتخار كشورمان، از تلاش های تیم مذاكره كننده ایران ابراز خوشحالی كردند.

شماری از ماموران انتظامی و پلیس راهور نیز گره های ترافیكی ایجاد شده در این مناطق را باز كرده و نسبت به برقراری نظم در این مراسم جشن، اقدام كردند.

براساس این گزارش جمعی زیادی از شهروندان مشهدی جمعه شب با تجمع خودجوش در برخی خیابانهای این شهر و به صدا درآوردن بوق خودروهای خود شادمانی خود را از صدور بیانیه ایران و كشورهای عضو 1+5 ابراز كردند.

آنان با این اقدام تلاش های وزیر امور خارجه و دیگر اعضای تیم مذاكره كننده ایرانی در لوزان سوییس را تحسین نموده و از آنان قدردانی كردند.

همچنین شماری از شهروندان كرمانی با حضور در یكی از میادین شهر كرمان نسبت به توافق هسته ای بین ایران و گروه 1+5 ابراز شادمانی كردند.

مردم این شهر از حوالی ساعت 20 روز جمعه در میدان كوثر و خیابان های اطراف آن حاضر شدند و با به صدا در آوردن بوق خودروها شادی خود را از توافق هسته ای اخیر ابراز كردند.

مردم در كرمانشاه نیز امشب با تجمع خودجوش در برخی مناطق این شهر شادمانی خود را از صدور بیانیه ایران و كشورهای عضو 1+5 ابراز كردند.

مردم كرمانشاه در این تجمع از تیم هسته ای كشورمان كه در مذاكرات لوزان سوییس از حقوق ملت ایران دفاع كرد، قدردانی نمودند.

این تجمع كه بیشتر آنها را جوانان و نوجوانان تشكیل می داد، پس از ساعتی بدون هیچ گونه مشكلی پایان یافت.

مردم شهرستان مرزی قصرشیرین نیز امشب به دنبال توافق هسته ای كشورمان به خیابانها آمده و به ابراز خوشحالی پرداختند.

گزارش جشن و شادمانی مردم از باقی استانها همچنان در حال دریافت است .

جمهوری اسلامی ایران و كشورهای عضو گروه 1+5 پنجشنبه شب در لوزان سوییس بیانیه ای مشترك در باره توافق فعالیتهای هسته ای منتشر كردند.

براساس این گزارش شماری از شهروندان همدانی باحضور در میدان آرامگاه بوعلی سینای شهر همدان از موفقیت و پیروزی تیم مذاكره كننده هسته ای ایران در مقابل گروه 1+5 ابراز خوشحالی كردند.

شهروندان همدانی جمعه شب در حالی كه پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران را به اهتزاز درآورده بودند از تلاش های تیم مذاكره كننده ایران قدردانی كردند.

شهروندان همدانی مسرور از نتیجه تلاش تیم مذاكره كننده هسته ای كشورمان با به صدا درآوردن بوق خودروها شور و شعف خود را از موفقیت تیم وزارت امور خارجی كشورمان ابراز كردند و یكصدا شعار « ظریف متشكریم » سر دادند.

جمعی از مردم زنجان در جشن پیروزی هسته ای تیم مذاكره كننده ایران گرد هم جمع شدند و به شادمانی پرداختند.

به گزارش ایرنا ساعت 21 شامگاه جمعه شهروندان زنجان در بلوار شهید احمد مهدوی این شهر دور هم جمع شدند و به برگزاری جشن پیروزی پرداختند.

شهروندان زنجانی حاضر در این جشن كه تعداد تقریبی آنان به بیش از دو هزار و 500نفر می رسید، با روشن كردن سیستم صوتی و چراغ خودروها خوشحالی و شادمانی خود از توافق هسته ای را به نمایش گذاشتند.

جمعی از مردم بیرجند شامگاه جمعه در حركتی خودجوش با حضور در خیابان مدرس این شهر توافق ایران و گروه پنج به اضافه یك در مذاكرات هسته ای لوزان را جشن گرفتند.

به گزارش ایرنا، در این اقدام مردمی گروه های مختلف اعم از پیر و جوان، زن و مرد حضور داشتند و با تجمع در سه میدان اصلی خیابان مدرس در حالی كه پرچم سه رنگ ایران را در دست داشتند، كاروان های شادی راه انداختند.

برف پاكن برخی خودروها در حالی كه شاخه گلی به آن نصب شده بود، روشن شده و به راست و چپ حركت می كردند.

شهروندان حاضر در خیابان ها شعار زنده باد ایران سرداده و سرنشینان خودروها بوق ممتد می زدند و دست هایشان را به علامت پیروزی تكان می دادند و به همدیگر تبریك می گفتند.

برخی از جوانان نیز در حالیكه تصویر مقام معظم رهبری و رییس جمهوری را در دست داشتند شعارهای 'دكتر ظریف زنده باد رییس جمهور پاینده بود' سر داده بودند.

1859
۰ نفر