۱۶ فروردین ۱۳۹۴، ۹:۵۴
کد خبر: 81559770
T T
۰ نفر
احتمال حضور ظریف و صالحی در جلسه غیرعلنی روز سه‌شنبه مجلس

تهران - ایرنا - عضو فراكسیون رهروان ولایت مجلس شورای اسلامی گفت: محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه و علی اكبر صالحی رییس سازمان انرژی اتمی به احتمال زیاد در جلسه غیرعلنی صبح سه‌شنبه هفته جاری مجلس حضور می یابند.

اسماعیل جلیلی روز یكشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی ایرنا به جلسه صبح امروز (یكشنبه) شورای مركزی فراكسیون رهروان مجلس اشاره كرد و افزود: در این جلسه كه با حضور علی لاریجانی رییس مجلس برگزار شد در مورد بیانیه مطبوعاتی 1+5 و نتیجه نشست لوزان بحث و گفت و گو شد.

وی خاطرنشان كرد: بر این اساس مقرر شد وزیر امور خارجه توضیحاتی را در این راستا به نمایندگان مجلس ارایه كند.

عضو فراكسیون رهروان ولایت مجلس گفت: همچنین در این جلسه مقرر شد اگر نشست مشترك مجلس و دولت در روز سه‌شنبه برگزار شود ، ظریف در این نشست برای نمایندگان توضیحاتی را ارایه كند ولی احتمال لغو این نشست به دلیل سفر رجب طیب اردوغان رییس‌جمهوری تركیه به تهران وجود دارد.

جلیلی ادامه داد: ‌از این رو مقرر شد اگر این نشست لغو شد ، محمدجواد ظریف در جلسه غیرعلنی صبح سه‌شنبه هفته جاری در مجلس حضور یابد و به نمایندگان توضیحاتی را بیان كند.

نماینده مردم مسجد سلیمان در مجلس خاطرنشان كرد: در جلسه فراكسیون رهروان ولایت همچنین موضوعات منطقه‌ای از جمله اتفاقات اخیر یمن مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

همچنین كاظم جلالی رییس فراكسیون رهروان ولایت مجلس شورای اسلامی از حضور علی اكبر صالحی رییس سازمان انرژی اتمی در این جلسه غیر علنی برای ارایه توضیحاتی در مورد نتایج نشست سوییس خبر داد.

سیام ** 9121 ** د . الف**1336/1429

سرخط اخبار سیاست