۱۷ فروردین ۱۳۹۴، ۹:۱۸
کد خبر: 81560855
T T
۰ نفر
580 متقاضی دریافت تسهیلات مسكن روستایی در جیرفت به بانك معرفی شدند

جیرفت - ایرنا - رییس بنیاد مسكن انقلاب اسلامی جیرفت گفت: 580 متقاضی دریافت تسهیلات بازسازی مسكن روستایی با اعتبار 150 میلیون ریال به بانك های این شهرستان معرفی شدند.

به گزارش ایرنا، حسین احمدیوسفی شامگاه یكشنبه در دیدار با امام جمعه جیرفت افزود: گام های موثری در بازسازی و بهسازی مسكن روستایی شهرستان جیرفت برداشته شده است.

وی خاطرنشان كرد: سال گذشته نیز هزار و 200 متقاضی مسكن روستایی به بانك ‌های عامل شهرستان جیرفت به منظور دریافت تسهیلات بهسازی 125 میلیون ریالی معرفی شده‌اند.

احمدیوسفی ادامه داد: طرح هادی روستایی نیز با 18 میلیارد ریال اعتبار در 19 روستای شهرستان جیرفت اجرا شده و 40 روستا هم برای تهیه طرح هادی، نقشه برداری شده است.

وی اظهار كرد: تملك 73 هكتار زمین در روستاهای گنج آباد، جزفطن و چینه هوكرد برای تفكیك و واگذاری به متقاضیان واجد شرایط روستایی انجام شده است.

امام جمعه جیرفت نیز در ادامه با اشاره به فعالیت حساب 100 امام خمینی (ره) در بنیاد مسكن انقلاب اسلامی گفت: مردم در زمینه احداث مسكن برای محرومان و مستضعفان همكاری بیشتری داشته باشند.

حجت الاسلام رضا كرمی پور افزود: بنیاد مسكن انقلاب اسلامی از بدو تاسیس تاكنون نقش موثری در خانه دار كردن قشر محروم جامعه بویژه روستاییان داشته است.

3018/3028