۱۷ فروردین ۱۳۹۴، ۱۲:۵۶
کد خبر: 81561278
T T
۰ نفر
پزشكیان: اگر پشتیبانی رهبرانقلاب نبود نمی گذاشتند مذاكرات به نتیجه برسد

تهران - ایرنا - مسعود پزشكیان نماینده مردم تبریز در مجلس گفت: اگر پشتیبانی رهبر معظم انقلاب و نظارت ایشان بر مذاكرات لوزان نبود، تندروها ، جنگ طلب ها و آنها كه از تحریم سود می برند نمی گذاشتند هرگز چنین نتایجی از مذاكرات به دست آید.

نماینده مردم تبریز در مجلس با بیان اینكه مذاكره كنندگان در لوزان با پشتیبانی رهبر معظم انقلاب به این نتایج دست یافته اند، گفت: مخالفین داخلی نتایج نشست لوزان با اسراییل در یك صف قرار گرفته اند.

پزشكیان روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی ایرنا با بیان اینكه نتایج نشست سوییس، ایران را از زیر مجموعه فصل7 شورای امنیت خارج كرد، افزود: مذاكره كنندگان برای اولین بار در تاریخ كشور توانستند غربی ها را مجاب و حقوق كشور را بدون خونریزی اعاده كنند.

وی با اشاره به اینكه رژیم غاصب صهیونیستی، نمایندگان سنای آمریكا و برخی در داخل كشور از نتایج نشست سوییس ناراحت هستند، تصریح كرد: مخالفین داخلی با اسراییل و مخالفان ایران در سنای آمریكا در یك صف قرار گرفته اند.

عضو كمیسیون بهداشت و درمان مجلس خاطر نشان كرد: منافع برخی ها در اسراییل، سنا و داخل ایران در این است كه دعوا و جنگ وجود داشته باشد تا همچنان عدم شفافیت و مشكلات فراوان بر كشور حاكم باشد.

وی با تاكید براینكه رهبر معظم انقلاب بر مذاكرات نظارت دارند، اظهار داشت: اگر پشتیبانی ایشان نبود و بر مذاكرات نظارت نداشتند، مذاكره كنندگان نمی توانستند به چنین نتایجی دست پیدا كنند.

وزیر اسبق بهداشت خاطرنشان كرد: در غیر این صورت افرادی كه تندروی می كنند و خواهان جنگ طلبی هستند و از تحریم و عدم شفافیت سود می برند، هرگز نمی گذاشتند نتایجی در مذاكرات بدست آید.

پزشكیان تاكید كرد كه رهبرمعظم انقلاب از دولت و روند مذاكرات حمایت می كنند ، ادامه داد: نتایج نشست سوییس باعث برداشته شدن تحریم ها و شفافیت در معاملات پولی و بانكی، خواهد شد . به همین دلیل تغییرات اساسی در مسایل اقتصادی كشور به وجود خواهد آمد و اتفاقاتی كه در آینده رخ خواهد داد با گذشته قابل مقایسه نخواهد بود.

نماینده مردم تبریز در مجلس افزود: ما در گذشته حتی نمی توانستیم با پول خودمان دارو و یا اجناس ضروری خریداری كنیم اما با نتایج بدست آمده، میدان بازی برای تیم هایی كه می خواهند بازی كنند، باز می شود.

سیام**9103**1553
۰ نفر