۱۸ فروردین ۱۳۹۴، ۱۱:۵۹
کد خبر: 81562471
T T
۰ نفر

اولويت هاي امسال سازمان اوقاف اعلام شد

۱۸ فروردین ۱۳۹۴، ۱۱:۵۹
کد خبر: 81562471
اولويت هاي امسال سازمان اوقاف اعلام شد

تهران - ايرنا - سخنگوي سازمان اوقاف و امور خيريه سال 94 را سالي متفاوت و تحول آفرين براي اين سازمان عنوان كرد و گفت: اوقاف براي سال جديد، اولويت هايي را در برنامه هاي خود پيش بيني كرده است.

به گزارش روز سه‌شنبه ايرنا از سازمان اوقاف و امور خيريه، حسن ربيعي، گفت: برنامه ها و فعاليت هاي اوقاف در اين سال دچار تحول خواهد شد و با رويكردي جديد در برنامه ريزي ها، عمل خواهد شد.



** تحول در مديريت، اولويت نخست اوقاف در سال 94

وي افزود: در گام اول ، تحول در مديريت اوقاف در سطوح مختلف سازماني، بقاع متبركه و موقوفات در دستور كار است و اين تحول با نگاه و هدف حركت رو به پيشرفت ،انجام مي شود تا فعاليت ها و ماموريت هاي اوقاف در حد مطلوب تري اجرايي گردد.

ربيعي اظهارداشت: كادر سازي و ايجاد امكان براي رشد و تعالي كاركنان و همچنين آموزش به عنوان زيرمجموعه هاي تحول در مديريت دنبال خواهد شد.



** تحول در منابع انساني اولويت دوم

مديركل حوزه رياست، روابط عمومي و امور بين الملل سازمان اوقاف و امور خيريه تحول در منابع انساني را اولويت دوم سازمان اوقاف در سال 94 برشمرد و گفت: منابع انساني بايد به سطح كارآمدي مطلوبي دست يابد و از لحاظ مدارج تحصيلي و هم تخصصي ارتقاء يابد.



** تحول اقتصادي موقوفات، اولويت سوم

ربيعي با بيان اينكه تغيير، تحول و ارتقاي بهره وري موقوفات به عنوان تحول اقتصادي موقوفات، گام و اولويت سوم اوقاف است ، گفت : هم اكنون با ايجاد سامانه جامع مديريت موقوفات و بقاع متبركه، درك و شناخت دقيق تري نسبت به گذشته از موقوفات حاصل شده است.



** اجراي امينانه نيات واقفان، اولويت چهارم اوقاف

سخنگوي سازمان اوقاف و امور خيريه اجراي امينانه نيات واقفان را چهارمين اولويت برنامه اي اين سازمان برشمرد و گفت: پيرامون تعيين اين چهار اولويت برنامه اي ماه ها جلسه تشكيل شد و در خصوص آنها در طول سال 94 ، هر ماه گزارشي اخذ خواهد شد تا روند رشد و تحقق شاخص ها تعيين شود.



** ترويج وقف ثلث اموال در دستور كار سازمان اوقاف

وي با بيان اينكه تبليغ و ترويج سنت حسنه وقف از برنامه هاي پيش بيني شده براي روابط عمومي سازمان اوقاف است، گفت: امسال بنا بر نظر نماينده ولي فقيه و رييس سازمان ، تبليغ و ترويج وقف ثلث اموال در دستور كار روابط عمومي سازمان قرار مي گيرد.

سخنگوي سازمان اوقاف و امور خيريه با اشاره به در پيش بودن برگزاري سي و دومين دوره مسابقات بين المللي قرآن كريم ، گفت: مسابقات بين المللي قرآن متعلق به اوقاف نيست، بلكه متعلق به جمهوري اسلامي ايران است.

وي ادامه داد: امسال نيز بايد با تلاش تمام كاركنان و جلب همكاري و حمايت و مشاركت رسانه هاي جمعي فضاسازي مناسبي براي اين دوره از مسابقات در سطح ملي و بين المللي ايجاد شود.

اجتمام**3377**1776
۰ نفر