۱۸ فروردین ۱۳۹۴، ۱۲:۳۷
کد خبر: 81562554
T T
۰ نفر
طرح تحول نظام سلامت تعداد پزشكان متخصص در ديلم را افزايش داد

گناوه-ايرنا- رييس بيمارستان بقبه الاعظم (عج) ديلم استان بوشهر گفت: با شروع طرح تحول نظام سلامت، پزشكان متخصص دراين شهرستان از دو نفر به 13 پزشك افزايش يافته و در حال خدمت رساني به مردم هستند.

به گزارش ايرنا، روابط عمومي شبكه بهداشت ودرمان اين شهرستان به نقل از دكتر ابراهيم قنواتي پور افزود: دراجراي اين طرح مهم 31 هزار و 618 نفر تاكنون به اين مركز مراجعه و خدمات تخصصي با تعرفه دولتي دريافت كردند.

وي گفت: در زمان حاضر متخصصان داخلي، اطفال و نوزادان، زنان و زايمان، جراح عمومي، ارتوپد، چشم پزشك، پوست، گوش و حلق و بيني، مغز و اعصاب، روان پزشك، راديولوژيست (سونوگرافي)، كليه و مجاري ادرار و بيهوشي به صورت برنامه زمانبندي شده دركلينيك تخصصي حضور داشته و آماده ارايه خدمات با تعرفه دولتي هستند.

قنواتي پور بيان كرد: در تعطيلات نوروز امسال، كلينيك تخصصي بيمارستان با حضور متخصصان داخلي، اطفال و جراج به صورت ثابت و ساير تخصص ها فعال و به مراجعان خدمات رساني كرد.

وي با اشاره به خدمات اين بيمارستان در ايام نوروز 94 افزود: در بازه زماني منتهي به 15 فروردين سه هزار و490 نفر به اورژانس بيمارستان مراجعه و خدمات سرپايي يا بستري دريافت كردند.

رييس بيمارستان ديلم گفت: چشم انداز درماني شهرستان با توجه به راه اندازي اتاق عمل و بخش هاي دردست احداث در آينده نزديك روشن و اميدوار كننده است.

وي ازنقش موثر خيرين، توجه و زحمات و همكاري فرماندارديلم، رييس شبكه بهداشت ودرمان و مساعدت معاونت درمان و معاونت توسعه نيروي انساني بويژه رييس دانشگاه علوم پزشكي استان بوشهر در ارتقاي سطح خدمات درماني اين شهرستان قدرداني كرد.

شهرستان ديلم با بيش از 32 هزارنفر جمعيت در شمال استان بوشهر قراردارد. ك/1

6164/6043