۲۱ فروردین ۱۳۹۴، ۹:۲۵
کد خبر: 81565687
T T
۰ نفر
بهره برداری از ١٠٠ جایگاه سی ان جی در كشور تا پایان امسال

تهران - ایرنا - مدیر طرح احداث جایگاه سی.ان.جی شركت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران، گفت: هم اكنون دو هزار و 262 جایگاه سی.ان.جی با ظرفیت دو میلیون و ٥٥٧ هزار و هفت مترمكعب بر ساعت، سوخت مورد نیاز خودروهای دوگانه سوز را تامین می كنند كه با بهره برداری از ١٠٠ جایگاه سی.ان.جی، شمار آنها تا پایان امسال به سه هزار و ٢٦٢ باب حواهد رسید.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی وزارت نفت، امیر وكیل زاده افزود: در یك سال گذشته، ٨١ باب جایگاه عرضه سی.ان.جی در نقاط مختلف كشور احداث شده كه ٦٠ مورد آن تك منظوره و ٢١ مورد دیگر نیز دو منظوره بوده است.

وی در باره اهداف بلندمدت در بخش سی.ان.جی نیز اظهار داشت: افزایش كیفیت خدمت رسانی به مردم از جمله اهداف پیش روی شركت ملی پخش فرآورده های نفتی است.

وی كاهش ساعت توقف و خرابی كمپرسور جایگاههای سی.ان.جی، همچنین افزایش كیفی تجهیزات آنها را از دیگر اهداف بلندمدت و ادامه داری خواند كه به آنها توجه خواهد شد.

مدیر طرح احداث جایگاه سی.ان.جی شركت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران، تصریح كرد: جذب سرمایه گذار بخش خصوصی برای ساخت جایگاه سی.ان. جی یكی دیگر از اهداف مهم و بلندمدت است.

وی با تاكید بر اینكه در زمینه جذب سرمایه گذار بخش خصوصی شركت ملی پخش باید در سیاستهای پیش روی خود روشهایی را برای ترغیب سرمایه گذاران در ساخت جایگاه به صورت تجمعی (تعداد انبوه) و یا منفرد به كار گیرد، افزود: در این بخش گامهای خوبی برداشته شده و این مهم هم اكنون روند رو به رشد دارد.

وكیل زاده در نظر گرفتن كارمزد ویژه برای جایگاه داران و بكارگیری از ظرفیتهای بند«ق» برای انبوه سازان را از روشها و سیاستهای ترغیب سرمایه گذاران نام برد.

وی همچنین پیگیری موضوع تبدیل كارگاهی خودروهای بنزین سوز به گازسوز استاندارد بوسیله بخش خصوصی را از دیگر اولویت های امسال برشمرد.

اقتصام(1) 1836**1558
۰ نفر