۲۳ فروردین ۱۳۹۴، ۱۰:۳۹
کد خبر: 81567858
T T
۰ نفر

مهلتي براي جامانده ها از ثبت نام يارانه نقدي

۲۳ فروردین ۱۳۹۴، ۱۰:۳۹
کد خبر: 81567858
مهلتي براي جامانده ها از ثبت نام يارانه نقدي

اصفهان -ايرنا- روزنامه اصفهان امروز در شماره روز يكشنبه 23 فروردين از ثبت نام جاماندگان دريافت يارانه نقدي خبر داد.

اين روزنامه در خبري كوتاه با تيتر 'ثبت نام جاماندگان دريافت يارانه نقدي حداكثر تا تيرماه' نوشت: با وجود اينكه قانون بودجه سال جاري به دولت تكليف كرده تا جاماندگان از دريافت يارانه نقدي را از فروردين ماه ثبت نام و در ليست يارانه بگيران قرار دهد، بنا بر اعلام سازمان هدفمندي يارانه ها، از ابتداي سال تاكنون هيچ فرد جديدي به ليست اضافه نشده و اين سازمان در حال تدوين آيين نامه مربوط به اين موضوع است و حداكثر تا تير ماه ثبت نام آغاز خواهد شد.

در حالي كه در ثبت نام مجدد از متقاضيان يارانه نقدي در فروردين ماه سال گذشته، تعدادي از متقاضيان از ورود اطلاعات خود به ليست سازمان هدفمندي جا ماندند و در ادامه فرصت مناسبي براي ثبت نام آنها وجود نداشت، مجلس در بند «د » تبصره 20 قانون بودجه سال 1394 دولت را مكلف كرد تا از فروردين ماه نسبت به ثبت نام اين گروه از طريق فرمانداري ها اقدام كنند.

اين در حالي است كه كسب اطلاع از سازمان هدفمندي يارانه ها بيانگر آن است كه اين سازمان در حدود 20 روز گذشته از سال جاري براي ثبت نام هيچ يك از جاماندگان كه طبق قانون برآن مكلف شده بود اقدام نكرده و فرد جديدي به ليست اضافه نشده است. بنا بر توضيحات ارائه شده طبق قانون بودجه، سازمان هدفمندي فرصت دارد در سه ماه يعني تا حداكثر تير ماه امسال آيين نامه مربوط به اجراي تبصره هدفمندي را تدوين و اجرايي كند.

7141/ 6508