۲۵ فروردین ۱۳۹۴، ۱۱:۵۴
کد خبر: 81570761
T T
۰ نفر
تیم دوچرخه سواری ناشنوایان ایران برای بازی های آسیایی 2015 آماده می شود

زنجان - ایرنا - سرمربی تیم ملی دوچرخه سواری ناشنوایان ایران گفت: تیم ملی دوچرخه سواری ناشنوایان كشور برای حضور در هشتمین دوره بازی های آسیا - اقیانوسیه 2015 آماده می شود.

فرهاد عصفوری روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این پیكارها مهر امسال با حضور برترین ها در چین تایپه برگزار خواهد شد و تیم ملی ایران نیز با تركیب سه یا چهار ورزشكار شاخص و شایسته به مصاف حریفان خواهد رفت.

وی با بیان اینكه مسابقات در رده مردان انجام می شود ، اظهاركرد: برای شركت در این رقابت ها 10 مرحله اردوی آمادگی و انتخابی برگزار می شود كه نخستین مرحله آن از 20 فروردین جاری به مدت چهار روز در محل كمپ تیم های ملی، ورزشگاه تختی و پارك سرخه حصار تهران برپا شد.

عصفوری با اشاره به اینكه قرار بود مرحله نخست اردوی آمادگی و انتخابی تیم ملی دوچرخه سواری كورسی ناشنوایان با حضور 12 دوچرخه سوار برگزار شود یادآور شد: عزت الله مظاهری از مازندران، علی كامكار و یوسف یوسف زاده از اردبیل، عیسی عزتی و پیمان تیغ تیز نقش از آذربایجان شرقی و ایمان كاویانی از لرستان در این مرحله از اردو شركت داشتند.

سرمربی تیم ملی دوچرخه سواری ناشنوایان ایران گفت: مرحله دوم این اردو از 11 تا 23 اردیبهشت در شهرستان لامرد استان فارس، مرحله سوم از 15 تا 17خرداد در پیست دوچرخه سواری تهران، مرحله چهارم از 18 تا 27 خرداد در زنجان، مرحله پنجم از یك تا 31 تیربه صورت غیرمتمركز در استان محل زندگی ورزشكاران شركت كننده، مرحله ششم و هفتم از یكم تا 12 و 13 تا 17 مرداد به ترتیب در اردبیل و تهران، مرحله هشتم از دوم تا 12 شهریور در جزیره كیش و مرحله نهم از 13 تا 17 شهریور و مرحله دهم نیز از یك تا 10 مهر در تهران، برپا خواهد شد.

عصفوری افزود: ورزشكاران ملی پوش اعزامی ایران به هشتمین دوره بازی های آسیا - اقیانوسیه 2015 چین تایپه در دو رشته پیست و جاده به مصاف حریفان خواهد رفت.

597/6085/1352
۰ نفر