۲۶ فروردین ۱۳۹۴، ۱۳:۳۸
کد خبر: 81572481
T T
۰ نفر
سلاح هاي جديد نيروي زميني ارتش تحويل يگان ها مي شود

تهران - ايرنا- رييس سازمان تحقيقات و جهاد خودكفايي نيروي زميني ارتش گفت: سلاح ها و تجهيزات جديد نيروي زميني كه امروز رونمايي شدند به يگان ها تحويل داده خواهند شد.

به گزارش خبرنگار دفاعي ايرنا، امير سرتيپ دوم مسعود زواره اي در مراسم رونمايي پنج دستاورد جديد نيروي زميني كه امروز در محل اين سازمان به مناسبت 29 فروردين روز ارتش برگزار شد با اعلام اين مطلب افزود: ما بايد بتوانيم تحرك و چالاكي خود را بالا ببريم تا در ميدان نبرد از قدرت بيشتري برخوردار شويم.

وي خاطر نشان كرد : ما در حوزه زرهي شايستگي بالايي داريم كه اين موضوع باعث شده است تا بتوانيم امروز تانك چرخدار اقارب را رونمايي كنيم.

رييس سازمان تحقيقات و جهاد خودكفايي نيروي زميني ارتش گفت: يكي از سلاح هايي كه امروز رونمايي شد سلاح تك تيرانداز 23 ميليمتري باهر است كه در دنيا بي نظير است و به صورت محدود توليد شده و در اختيار يگان ها قرار مي گيرد.

وي به رونمايي از ربات مسلح اشاره كرد و گفت: اين ربات قابليت حمل 750 كيلوگرم محموله را دارد و مي تواند در ميادين رزمي به يگان ها كمك كند.

امير زواره اي ادامه داد: سلاح تك تيرانداز شاهر هم كه پيش از اين رونمايي شده بود به صورت خشابدار در آمد و بزودي در اختيار يگان ها قرار مي گيرد.

وي افزود: اين سلاح در رزمايش محمد رسول الله (ص) مورد آزمايش قرار گرفت.

اجتمام (3) ** 9303 ** د . ت**1436
۰ نفر