۲۹ فروردین ۱۳۹۴، ۸:۵۰
کد خبر: 81574913
T T
۰ نفر

چوب دستی هایی كه خواب از چشم صهیونیست ها پراند

۲۹ فروردین ۱۳۹۴، ۸:۵۰
کد خبر: 81574913
چوب دستی هایی كه خواب از چشم صهیونیست ها پراند

بیروت – ایرنا - بسیاری از سركردگان رژیم صهیونیستی با توجه به تصمیم راهبردی سید حسن نصرالله دبیركل حزب الله مبنی براینكه «هر جا لازم باشد حضور خواهیم داشت» معتقد بودند كه نقشه آنها به همراه كشورهای استكباری برای مشغول ساختن حزب الله درجبهه های عراق و سوریه و دور كردن آن از مرزهای شمالی فلسطین اشغالی موفقیت آمیز بوده است.

به گزارش ایرنا به نقل از شبكه خبری المنار، اما صهیونیست ها به زودی دریافتند كه نیروهای حاضر در این جبهه ها تنها بخش كوچكی از یكی از واحدهای حزب الله است و اركان و ساختار اصلی حزب الله همچنان مشغول آماده سازی توانایی های خود برای جنگ احتمالی آینده می باشد.

همزمان حزب الله بدون ملاحظه كاری و با موضع گیری های صریح خود از یك سو غرور نظام های عقب افتاده منطقه را در هم می پیچد و از سوی دیگر در پشت مرزهای شمالی فلسطین اشغالی حالتی از رعب و وحشت را برای صهیونیست ها ایجاد كرده است.

آخرین اتفاقی كه در این زمینه شاهد آن هستیم در نزدیكی مثلث مرزی ما بین لبنان ، فلسطین و منطقه جولان سوریه در حال وقوع است.

ارتش رژیم صهیونیستی در دامنه های جولان و آن سوی مرزهای فلسطین اشغالی در كشتزارهای شبعا و كفرشوبا و بخش جنوبی روستای الغجر مقابل منطقه الوزانی، همه روزه در حال برگزاری رزمایش می باشد.

ارتش صهیونیستی در این رزمایش ها از انواع مسلسل ها ، خمپاره ها و تانك ها ، جنگنده ها و بالگردهای نظامی استفاده می كند و پیوسته صدای بمباران و گلوله باران به طور واضح و آزار دهنده در روستاهای لبنانی واقع در منطقه مرزی جنوب شرق لبنان شنیده می شود.

در این میان آنچه باعث ترس ارتش رژیم صهیونیستی شد، اقدام چند جوان با لباس های شاد و كلاه های رنگارنگ بود كه برای تفریح و گشت و گذار در نزدیكی خط مرزی حضور یافته بودند.

این جوان ها كه عددشان از تعداد انگشتان یك دست فراتر نمی رفت هیچ چیزی جز چند چوب دستی با خود حمل نمی كردند با این وجود تمام حواس نیروهای ارتش رژیم صهیونیستی را متوجه خود كرده بودند.

نیروهای پیاده ارتش صهیونیستی، اتاق متحرك عملیات فرماندهان و نیروهای پشتیبانی از جمله تانك های مركاوا در منطقه مستقر شدند تا تحركات این جوانان را زیر نظر داشته باشند و لحظه ای چشم از آنها بر نمی داشتند.

گشت و گذارجوان ها ازمنطقه السماقه درمقابل بركه بعثائیل در حومه كفر شوبا شروع شد و آنها راه خود را با گذشتن از رباع التبن و دروازه عزرائیل روبه روی مزرعه قفوه و مزرعه های بسطره و فشكول، تا مثلث شبعا – مجیدیه – الغجر ادامه دادند.

اقدام این جوانان، نیروهای ارتش صهیونیستی را دیوانه كرده بود، این حالت جنون آنها زمانی افزایش یافت كه جوانان پشت درختان بلوط و موانع طبیعی موجود در منطقه، ناپدید می شدند.

نظامیان صهیونیست در این حالت دست به واكنش های جنون آمیز و خنده دار می زدند حتی گاهی مجبور می شوند از خط مرزی عبور كرده و به دنبال تفریح كنندگان بگردند و اقدام به تیراندازی هوایی كنند.

این گونه روز به پایان رسید و تاریكی شب گسترده شد اما در كشتزارهای اشغالی شبعا خواب به دیدگان صهیونیست ها نیامد.

همزمان با پرواز هواپیماهای جاسوسی بدون سرنشین، فضای منطقه با منورهای ارتش رژیم صهیونیستی روشن شد.

رفتارهای نظامی دشمن صهیونیستی در كشتزارهای شبعا حاكی از دستپاچگی و ترس آنها است و نیروهای گشت و جست وجوی پشت میله ها و سیم خاردارهای مرزی كم شده و مقرهای نظامی در ارتفاعات فعال شده اند تا با اشراف كامل بر روستاهای مرزی، تحركات جوانان لبنانی را زیر نظر داشته باشند و به بهانه انجام رزمایش، هر از چند گاهی اقدام به شلیك مسلسل ها و گلوله های تانك به سوی نقاط مشكوك می كنند.

بدین ترتیب اهالی روستاهای منطقه العرقوب در جنوب لبنان روزانه و هر صبح و شب تحت عنوان رزمایش، با صدای انفجارها و شلیك رگبار مسلسل ها روبه رو هستند.

خاورم*390* 1324