۳۱ فروردین ۱۳۹۴، ۹:۵۱
کد خبر: 81577617
T T
۰ نفر
تصادف خودروي بي ام و در اتوبان همت تهران دو كشته برجا گذاشت

تهران- ايرنا- سخنگوي سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري تهران از تصادف مرگبار خودروي سواري بي ام و «BMW» خبر داد و گفت: اين سانحه در اتوبان همت دو كشته و دو زخمي برجا گذاشت.

جلال ملكي روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: ساعت 00:42 بامداد گزارش وقوع سانحه رانندگي در مسير شرق به غرب بزرگراه شهيد همت روي پل يادگار امام (ره) به سامانه 125 اعلام شد و ماموران ايستگاه 25 آتش نشاني به محل حادثه اعزام شدند.

وي گفت: در اين حادثه يك خودروي سواري بي ام و كه چهار سرنشين به همراه داشت در حالي كه سقف خودروي خود را باز كرده بود به يكباره و بدلايل نامشخص از مسير اصلي خود منحرف و پس از برخورد با جداول و گاردريل كنار جاده به شدت با يك دستگاه خودروي سواري پرشيا برخورد و در محل متوقف مي شود.

ملكي افزود: در اين حادثه هر چهار سرنشين خودروي بي ام و به بيرون پرتاب شدند كه يكي از اين سرنشينان از روي پل يادگار بر روي اتوبان سقوط كرد.

وي خاطرنشان كرد: آتش نشانان وارد عمليات شدند و هر چهار سرنشين خودرو را از سطح بزرگراه جمع آوري كردند.

سخنگوي سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري تهران افزود: هر چهار مصدوم اين حادثه مرد 25 تا 30 ساله بودند كه دو نفر آنان جان خود را از دست دادند و دو نفر ديگر در حالي كه در شرايط وخيم قرار داشتند توسط عوامل اورژانس به مراكز درماني منتقل شدند.

وي گفت: يك خانم و يك آقا نيز در خودروي پرشيا قرار داشتند كه خوشبختانه به اين افراد آسيبي وارد نشد و با ايمن سازي مسير توسط آتش نشانان در ساعت 1:47 بامداد محل در اختيار پليس راهور قرار گرفت.

تهرام/7243/1831
۰ نفر