۳۱ فروردین ۱۳۹۴، ۱۷:۱۳
کد خبر: 81578574
T T
۰ نفر

كنترل ارتش سوریه بر مناطقی از حومه درعا

۳۱ فروردین ۱۳۹۴، ۱۷:۱۳
کد خبر: 81578574
كنترل ارتش سوریه بر مناطقی از حومه درعا

تهران-ایرنا- نیروهای ارتش سوریه روز دوشنبه در ادامه پیشروی های خود علیه تروریست ها موفق به كنترل مناطقی از حومه درعا شدند.

به گزارش خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، فرماندهی كل نیروهای مسلح این كشور با صدور بیانیه ای اعلام كرد كه نیروهای ارتش این كشور موفق شدند در یك عملیات نظامی ویژه مناطق مسكیه شرقی،‌غربی، الخوابی،‌ اشنان،‌الدلافه واقع در حومه درعا را از كنترل تروریست ها خارج كنند.

بر اساس این بیانیه،‌ نیروهای ارتش سوریه همچنین با محاصره مناطق ملیحه العطش و بصر الحریر در حومه درعا،‌ ضربات سنگینی به تروریست ها در این مناطق وارد كردند و شمار زیادی از آنها را به هلاكت رساندند.

در این بیانیه آمده است كه این دستاورد جدید از آن جهت اهمیت دارد كه سبب باز شدن دوباره مسیر حیاتی و مهم بین درعا و السویدا و تامین امنیت آن می شود.

بر اساس این بیانیه، نیروهای ارتش سوریه همچنین توانستند راه های كمك رسانی به گروه های تروریستی در این مناطق را با سیطره بر منطقه اللجاه، قطع كنند.

تروریست ها از این مسیر برای انتقال غیرقانونی مزدوران و قاچاق سلاح و تجهیزات از اردن به مناطق البادیه و ‌غوطه الشرقیه در ریف دمشق استفاده می كردند.

تروریست های سوریه با حمایت مستقیم و غیرمستقیم كشورهای غربی و هم پیمانان عربی آن ها در منطقه از 4 سال قبل تاكنون جنگ علیه دولت و ملت سوریه را آغاز كرده و طی این مدت جنایات فجیعی را مرتكب شده اند.

خاورم**9329**1010
۰ نفر