۶ اردیبهشت ۱۳۹۴، ۱۲:۴۰
کد خبر: 81585205
T T
۰ نفر
عربستان سعودي طاقت انقلابي شدن يمن را ندارد

تهران - ايرنا - رييس سازمان بسيج جامعه زنان كشور با بيان اينكه عربستان سعودي طاقت انقلابي شدن يمن را ندارد، گفت: سازمان هاي حقوق بشري كه بهتر است آنها را ضدحقوق بشر بخوانيم، با وجود جنايت هاي آمريكا، اسراييل و عربستان، ‌مهر سكوت بر دهان خود زده اند.

به گزارش ايرنا از بسيج جامعه زنان، جمعي از بانوان بسيجي روز يكشنبه مقابل سازمان ملل به سكوت سازمان هاي به اصطلاح حقوق بشر نسبت به جنايت هاي آل سعود و كشتار مردم بي دفاع يمن تجمع كردند.

مينو اصلاني رييس سازمان بسيج جامعه زنان كشور با حضور در اين تجمع ضمن ابراز نفرت و انزجار از كودك كشي توسط آل سعود افزود: استعمارگران و عربستان سعودي طاقت گسترش انقلاب اسلامي را در ديگر كشورهاي اسلامي ندارند و از اين رو جنگ و خونريزي عليه ملت هاي مسلمان به راه انداخته اند.

وي افزود: تلاش، اميد، خودباوري، عدم وابستگي به بيگانگان، عزت و افتخار اسلام از پيام مهم انقلاب اسلامي به شمار مي رود و امروز پيام انقلاب اسلامي را در يمن شاهد هستيم؛ عربستان جنايتكار با حمايت آمريكا و صهيونيسم به مردم يمن حمله كرده است زيرا نمي تواند انقلابي شدن يمن را تحمل كند.

رييس سازمان بسيج جامعه زنان كشور ادامه داد: سازمان هاي حقوق بشري كه بهتر است آنها را ضدحقوق بشر بخوانيم، جنايت هاي آمريكا، اسراييل و عربستان را مي بينند اما مهر سكوت بر دهان خود زده اند، در حاليكه اگر به حيواني آسيبي وارد شود، سريعا مداخله كرده و حرف از حمايت از حقوق حيوانات مي زنند، اما جان و حقوق زنان و كودكان بي دفاع يمن براي آنها ارزشي ندارد.

اصلاني خاطرنشان كرد: ما خصوصا جوانان ايران اسلامي هميشه پشتيبان ملت هاي مظلوم مسلمان خصوصا يمن خواهيم بود و به زنان و مردان يمن اعلام مي كنيم كه لحظه اي دست از ارزش هاي اسلامي بر ندارند زيرا پيروزي از آن آنها است و دشمن بزودي رسوا خواهد شد.

در پايان تجمع بانوان بسيجي نيز بيانيه اي قرائت شد كه در بخش هاي از آن آمده است: امروز حكومت ديكتاتور، دست نشانده و ضد مردمي عربستان در كشور مظلوم يمن كشتار عظيمي را از كودكان و زنان و مردمان بي‌پناه به راه انداخت و مثل تجاوزهاي قبلي در ديگر كشورها، فرمانده اين جنايت كه به ‌صورت آشكارا حمايت خود را از اين جنايت وحشيانه اعلام مي‌دارد، آمريكا و كشورهاي ضد مردمي همسو با اين جاني بزرگ است.

«تجاوزي ددمنشانه كه از اولش محكوم به شكست بود در سكوت مجامع بين‌المللي روز به روز ادامه داشته و هر روز جان شمار زيادي از شيعيان و مردمان مظلوم اين كشور را گرفت، جاي تأسف است كه اين اقدام وحشيانه نه تنها توسط سازمان ملل محكوم نشد بلكه اين سازمان آمريكايي، قطعنامه اي در محكوميت مردم يمن و دفاع از تجاوزات عربستان صادر كرد.»

در بخش ديگري از اين بيانيه آمده است: عربستان سعودي با حمله به يمن و كشتار مردم بي گناه كشور همسايه خود ثابت كرد كه برخلاف ادعاي مسلماني و خادم حرمين خواندن خود، مسلمان كشي مي‌كند و به جاي آنكه عامل وحدت و عزت مسلمانان باشد در خدمت دشمنان اسلام قرار گرفته است.

«جاي تاسف است كه چرا شوراي امنيت در قطعنامه اخير خود به جاي آنكه جنگ عربستان عليه همسايه جنوبي‌ آن را متوقف و متجاوز را محكوم كند، از متجاوز حمايت كرد و در مقابل، انصارالله يمن كه در حال دفاع از اين كشور است، محكوم شد.»

بانوان بسيجي در اين بيانيه ضمن محكوم كردن تجاوز رژيم سعودي و همكاري آمريكا و رژيم صهيونيستي با قطعنامه ننگين سازمان ملل، از ملت‌هاي آزاده جهان خواستند رسالت انساني خود در حمايت از حقوق ملت يمن و مقابله با ظالم و متجاوز را به انجام رساندند.

اجتمام ** 1880 ** 1071