۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۴، ۱۴:۱۳
کد خبر: 81594829
T T
۰ نفر

عابدینی: بدهكاری هدایتی مربوط به شركت استیل آذین نیست

۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۴، ۱۴:۱۳
کد خبر: 81594829
عابدینی: بدهكاری هدایتی مربوط به شركت استیل آذین نیست

تهران - ایرنا - نماینده شركت استیل آذین در مزایده باشگاه پرسپولیس گفت: حسین هدایتی در شركت های غیر استیل آذین بدهی دارد و نباید دلیل بر رد شدن اهلیت آن باشد.

به گزارش ایرنا، رییس سازمان خصوصی سازی امروز از برنده نشدن شركت استیل آذین در مزایده باشگاه پرسپولیس خبر داد و گفت: این شركت یكی از سه شرط مزایده را نداشت.

مزایده سوم باشگاه پرسپولیس هفته گذشته برگزار شد و 2 پاكت در این مزایده برای این باشگاه باز شد كه شركت های استیل آذین ایرانیان و بهنام پیشروی كیش به عنوان متقاضیان خرید سهام باشگاه پرسپولیس در این مزایده شركت كردند.

امیر عابدینی كه به عنوان نماینده شركت استیل آذین در نشست امروز شركت كرده بود در باره نداشتن اهلیت شركت استیل آذین به علت بدهی بانكی، گفت: شركت استیل آذین قبلا شركت نورد و لوله اهواز از سازمان خصوصی سازی و با قیمت بالاتر خریداری كرد و كسی نگفت كه این شركت بدهكار است.

وی تصریح كرد: كسی متخلف محسوب می شود كه بر اساس روال قانونی وام دریافت نكرده باشد، نه كسی كه با وثیقه قانونی وام گرفته باشد.

عابدینی با بیان اینكه هدایتی به صورت قانونی وام گرفته و اگر اختلافی با بانك ها داشته باشد بر اساس قانون مهلت برای برطرف شدن این اختلاف خواسته است، گفت: همانطور كه رییس جمهوری هم اخیرا گفته باید از بخش مولد حمایت شود.

وی تاكید كرد: به نظر می رسد باید كمیسیون سه نفره وزیران دارایی، ورزش و دادگستری را مجاب كنیم و دیگر كار از سازمان خصوصی گذشته است. نباید با كسی كه 30 سال مشتری خوب بانك های كشور بوده است، اینگونه برخورد شود.

نماینده شركت استیل آذین گفت: باید اسناد و مدارك مربوط به این مزایده را بررسی كنم، اگر مجاب شدم دست دولت را می بوسم اما اگر نه واقعیت را به مردم خواهیم گفت. نگرانم چون احساس می كنم اراده ای برای واگذاری نكردن سرخابی ها به بخش خصوصی وجود دارد.

مرحله چهارم مزایده باشگاه های استقلال و پرسپولیس روز 29 اردیبهشت ماه برگزار می شود.

ورزشی(3)**2024**1379
۰ نفر