۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۴، ۱۳:۴۹
کد خبر: 81597758
T T
۰ نفر
قاسمی و سرمستی به نیمه نهایی راه یافتند

دوحه - ایرنا - كمیل قاسمی دارنده مدال برنز المپیك لندن و یونس سرمستی دارنده مدال طلای جوانان جهان با شكست حریفان چینی به مرحله نیمه نهایی مسابقات كشتی آزاد قهرمانی آسیا راه یافتند.

به گزارش خبرنگار اعزامی ایرنا، كمیل قاسمی امروز (چهارشنبه) در اولین مسابقه خود در وزن 125 كیلوگرم مسابقات كشتی آزاد قهرمانی آسیا در دور دوم ژاو دنگ را با نتیجه پنج بر یك شكست داد.

قاسمی دارنده مدال نقره رقابت های قهرمانی جهان در مرحله نیمه نهایی و برای رسیدن به فینال باید با برنده مسابقه نمایندگان عراق و مغولستان مبارزه كند.

یونس سرمستی هم نماینده وزن 57 كیلوگرم كه مدال طلای رقابت های قهرمانی جهان را در كارنامه دارد در اولین مبارزه خود در این وزن با مادو كیو روبرو شد. این كشتی گیر در سه دقیقه نخست مبارزه با اجرای فن كمر و زیر گیری 6 بر صفر از آزادكار كشورمان پیش افتاد اما در ادامه كشتی، سرمستی 6 امتیاز عقب افتاده را جبران كرد و سه دقیقه نخست با نتیجه 6 بر 6 به پایان رسید.

سرمستی در سه دقیقه دوم كشتی هوشمندانه ای گرفت و در نهایت این مبارزه بسیار سخت را با نتیجه 9 بر 7 پیروز شد. سرمستی در دور سوم و برای رسیدن به فینال باید با برنده مبارزه نمایندگان ازبكستان و قرقیزستان مبارزه كند.

مسابقات كشتی قهرمانی آسیا از امروز در دوحه قطر آغاز شده است. دو روز اول این مسابقات به كشتی آزاد و دو روز دوم به مسابقات كشتی فرنگی اختصاص دارد .

این مسابقات 20 اردیبهشت ماه خاتمه می یابد .

ورزشی (3) ** 1067 ** 2024**1581