۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۴، ۱۲:۵۱
کد خبر: 81601113
T T
۰ نفر

خریدار جدید برای باشگاه های استقلال و پرسپولیس

۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۴، ۱۲:۵۱
کد خبر: 81601113
خریدار جدید برای باشگاه های استقلال و پرسپولیس

تهران- ایرنا- قهرمان اسبق پینگ پنگ ایران قصد دارد به همراه یك شركت خصوصی در مرحله چهارم مزایده سرخابی ها شركت و سهام یكی از این دو باشگاه را خریداری كند.

به گزارش ایرنا، مجید احتشام زاده روز شنبه برای برگزاری جلسه ای مشترك با علی كفاشیان رییس فدراسیون فوتبال به این فدراسیون آمد .

وی پس از این جلسه در جمع خبرنگاران در پاسخ به این كه قصد دارد كدام یك از این دو باشگاه را بخرد ، گفت: اولویت من پرسپولیس است چرا كه باشگاهی با 50 سال قدمت و ریشه دار اكنون در حال نابودی است و باید الان به این تیم كمك كرد . به دلیل آن كه كسی برای خرید آن اقدامی نكرده است قصد دارم آن را خریداری كنم.

احتشام زاده اظهار داشت: پرسپولیس از خانواده تیم شاهین است و من نیز در گذشته سابقه بازی در تیم شاهین را به عنوان مهاجم (فوروارد) و دروازه بان داشتم.

وی ادامه داد: پرسپولیس یكی از بزرگترین باشگاه های دنیا است و در شرایط كنونی نیز برای دیدن بازی این تیم100 هزار نفر به ورزشگاه می آیند در حالی كه برای تیمی مانند رئال مادرید نیز این اندازه تماشگر به ورزشگاه نمی آیند . خرید این باشگاه یك وظیفه است و الان زمانی است كه می شود این كار را انجام داد و به پرسپولیس كمك كنیم.

احتشام زاده در مورد سابقه بازی در شاهین نیز گفت: زمانی كه ناصر حجازی و غلامحسین مظلومی در این تیم بودند من در این تیم به عنوان مهاجم بازی می كردم و در زمانی كه علی دایی در تیم تاكسیرانی بود من هم در تیم اقبال در لیگ دسته یك تهران بازی می كردم . الان قصد دارم با خرید پرسپولیس این تیم را نجات دهم.

وی در مورد خرید باشگاه استقلال نیز گفت: استقلالی ها دوست من هستند و به این تیم نیز علاقه مند هستم.

احتشام زاده در مورد این كه آیا فكر می كنید كه اهلیت شما برای خرید باشگاه تایید شود ، گفت: 44 سال در رشته پینگ پنگ فعالیت دارم و فكر می كنم به عنوان یك ایرانی این اهلیت را خواهم داشت . در آن زمان تمام دنیا از جمله كشورهای استرالیا و آلمان حتی به من پیشنهاد دادند تا برای تیم ملی كشورشان بازی كنم اما قبول نكردم و بدهی مالی و مالیاتی نیز ندارم.

مرحله چهارم مزایده دو باشگاه استقلال و پرسپولیس 29 اردیبهشت امسال برگزار می شود.

ورزشی**1067**ل.الف.ی**1581
۰ نفر