۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۴، ۱۹:۰۵
کد خبر: 81604657
T T
۰ نفر
نظرسنجی سازمان لیگ درباره بهترین بازیكنان استقلال و پرسپولیس

تهران - ایرنا - سازمان لیگ حرفه ای فوتبال كشور درباره بهترین بازیكنان استقلال و پرسپولیس در چهاردهمین دوره رقابت های لیگ برتر از هواداران نظر سنجی می كند.

به گزارش ایرنا از سازمان لیگ، علاقه مندان برای شركت در این نظرسنجی باید به سایت رسمی این سازمان به آدرس Iranleague.ir مراجعه و به بازیكن مورد نظر خود رای دهند.

بنا براعلام سازمان لیگ، در این رای گیری بازیكنانی قرار دارند كه از ابتدای فصل تاكنون در تیم خود بیشترین حضور را داشته اند و علاقه مندان فقط تا روز چهارشنبه فرصت دارند با مراجعه به سایت سازمان لیگ نظر خود را دراین باره اعلام كنند.

مراسم انتخاب برترین بازیكنان این دو تیم دقایقی قبل از شهرآورد 80 در ورزشگاه آزادی برگزار و شركت مدیران خودرو (اسپانسر‌ لیگ برتر فوتبال) به هركدام از بازیكنان برگزیده استقلال و پرسپولیس یك دستگاه خودرو و به 10 نفر از شركت كنندگان در نظرسنجی به قید قرعه جوایز نفیسی اهدا خواهد شد.

همچنین روز سه شنبه هفته جاری مراسم قرعه كشی برندگان مسابقه نظر سنجی قبلی سازمان لیگ فوتبال ایران درباره انتخاب پدیده لیگ برتر در جام ملت‌های آسیا برگزار می‌شود و به ده نفر از شركت كنندگان در آن نظرسنجی 10 قالیچه نفیس به قید قرعه اهدا خواهد شد.

در نظر سنجی قبلی، وریا غفوری از سپاهان اصفهان با كسب56/72 درصد آرا انتخاب شده بود.

ورزشی.(1)**9144**1379
۰ نفر