۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۴، ۱۶:۴۹
کد خبر: 81607499
T T
۰ نفر
نصرآزاداني و روحاني تكواندوكاران ايران در روز سوم مسابقات جهاني

تهران - ايرنا - عليرضا نصرآزاداني و فاطمه روحاني نمايندگان تيم ملي تكواندوي ايران در سومين روز رقابت هاي تكواندوي قهرماني جهان خواهند بود.

به گزارش ايرنا، بيست و دومين دوره رقابت هاي تكواندوي قهرماني بزرگسالان جهان با حضور 875 هوگوپوش از 136 كشور در شهر چليابيسنك روسيه درحال پيگيري است.

فردا پنجشنبه و در وزن منهاي 67 كيلوگرم زنان فاطمه روحاني در نخستين گام با تكواندوكاري از كرواسي مبارزه مي كند و در ادامه با نماينده سوئد پيكار خواهد كرد.

در وزن منهاي 68 كيلوگرم مردان، عليرضا نصرآزاداني كاپيتان تيم ملي تكواندو ايران در بخش مردان كار خود را با حريفي از غنا آغاز خواهد كرد.

همچنين پنجشنبه شب، مسعود حجي زواره در مرحله نيمه نهايي وزن منهاي 74 كيلوگرم مردان با البرت گائون نايب قهرمان جهان از روسيه ديدار مي كند. نمايندگان ازبكستان و پرتغال نيز ديگر مبارزه مرحله نيمه نهايي را برگزار مي كنند.

اين مسابقات كه از سه شنبه آغاز شده به مدت 7 روز و در 8 وزن جهاني برگزار مي شود كه تيم ملي كشورمان در بخش مردان در تمامي اوزان و در بخش زنان در 5 وزن حضور پيدا كرده است.

به نفرات اول اين مسابقات 120 امتياز، نفرات دوم 72 امتياز و نفرات سوم 43.20 امتياز در راه كسب سهميه المپيك ريو 2016 تعلق خواهد گرفت.

ورزشي(2)**3783**1379