۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۴، ۲۳:۰۷
کد خبر: 81609817
T T
۰ نفر

جشن هواداران تراكتورسازي تبريز براي نايب قهرماني

۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۴، ۲۳:۰۷
کد خبر: 81609817
جشن هواداران تراكتورسازي تبريز براي نايب قهرماني

تبريز- ايرنا - جمعي از هواداران تيم فوتبال تراكتورسازي تبريز پس از تساوي اين تيم در برابر نفت تهران و اطمينان از نايب قهرماني آن در خيابان امام (آبرسان تبريز) به شادي پرداختند.

به گزارش خبرنگاران ايرنا از سطح شهر تبريز، اين عده كه به همراه خانواده ها و در خودروهاي سواري بودند، با بوق زدن و دميدن شيپور به ابراز شادماني پرداختند.

اين درحالي است كه در ورزشگاه 70 هزار نفري يادگار امام (ره) تبريز تماشاگان كه بيش از 90 هزار نفر تخمين زده مي شدند، نسبت به نحوه قضاوت فغاني و اخراج آندرانيك تيموريان بازيكن مياني تراكتورسازي معترض بودند.

درديدار شامگاه جمعه دو تيم تراكتورسازي تبريز و نفت تهران كه با برتري 3 بر يك ميزبان جريان داشت،به دنبال اخراج تيموريان ورق برگشت و تراكتور بازي برده را 3 بر 3 مساوي كرد.

براساس جدول رده بندي و امتيازات تيم ها در پايان هفته بيست و نهم در اين ديدار هر يك از دو تيم اگر برنده مي شد عنوان قهرماني را بدست مي آورد.

پيش از اين ديدار تيم هاي تراكتور و نفت هر دو با 57 امتياز و به خاطر تفاضل گل در رده هاي اول و دوم بودند و سپاهان اصفهان با 56 امتياز در مكان سوم قرار داشت.

با نتيجه بدست امده بين تيم هاي تراكتور و نفت اين دو تيم 58 امتيازي شدند و سپاهان اصفهان با برتري 2 برصفر درمقابل سايپاي البرز 59 امتيازي شد و براي پنجمين بار قهرمان رقابت هاي ليگ برتر باشگاه هاي ايران شد.

7223/1756
۰ نفر