۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۴، ۱۲:۱۷
کد خبر: 81616600
T T
۰ نفر
خوش خبر : كواچ ريسك نمي كند با 16بازيكن به ليگ جهاني مي رويم

تهران - ايرنا - سرپرست تيم ملي واليبال ايران با بيان اينكه سرمربي تيم ملي اهل ريسك نيست، افزود: اين تيم با شانزده بازيكن جهت برگزاري شش ديدار خارج از خانه به ليگ جهاني مي رود.

به گزارش ايرنا از فدراسيون واليبال، امير خوش خبر روز پنجشنبه درخصوص تعداد نفرات اعزامي تيم ملي به امريكا، لهستان و روسيه اظهار داشت: براساس قوانين ليگ جهاني هر تيمي 25 بازيكن را براي شركت در مسابقات ليگ جهاني اعلام مي كند كه پيش از هر مسابقه مي بايست يك ليست نهايي 14 نفره را به ناظر فدراسيون جهاني ارائه كند. با توجه به اينكه ما در چند پست مصدوم داريم و برخي بازيكنان در حال بهبود و رهايي از مصدوميت هستند و برخي ها هم در آستانه مصدوميت، اسلوبودان كواچ و كادر فني با در نظر گرفتن سفر ها ومسابقات سخت پيشرو، آن هم در شش بازي خارج از خانه مقابل تيم هاي قدرتمندي چون امريكا، لهستان و روسيه تصميم گرفتند تيم با شانزده بازيكن به امريكا، لهستان و سپس روسيه سفر كند تا در صورت بروز مصدوميت يا مشكلي بلافاصله بازيكن جايگزين به تيم اضافه شود.

وي افزود: البته جواد معنوي نزاد هم از فردا به جمع بازيكنان اضافه خواهد شد و در اين صورت نفرات ما كامل مي شود و تمرينات با شانزده نفر برگزارخواهد شد. بدين ترتيب مي توان گفت نگراني جدي درهيچ پستي نخواهيم داشت. حالا كه اين بازيكنان را داريم، كواچ ريسك نمي كند. چرا كه بازيكن جايگزين وجود دارد و مي توانيم در كمترين زمان ممكن بازيكني با امادگي بالا جايگزين كنيم. تمام سعي تيم و فدراسيون اين است كه با بهترين شرايط وارد مسابقات ليگ جهاني شويم و بتوانيم با حداكثر تلاش بهترين نتيجه را كسب كنيم. امسال كارمان سخت است ولي تمام تلاشمان را خواهيم كرد.

مسابقات تيم ملي واليبال ايران در ليگ جهاني از اواسط خردادماه شروع مي شود.

ورزشي**1590
۰ نفر