۱ خرداد ۱۳۹۴، ۱۵:۴۸
کد خبر: 81617674
T T
۰ نفر
ميدان مذاكرات هسته اي، عرصه جهادي ديگر است

شهركرد - ايرنا - نماينده ولي فقيه در چهارمحال و بختياري و امام جمعه شهركرد گفت: ميدان مذاكرات براي ديپلمات هاي ايران، عرصه جهادي ديگر محسوب مي شود.

به گزارش ايرنا، حجت الاسلام و المسلمين محمدعلي نكونام در خطبه هاي اين هفته نماز جمعه شهركرد در مصلاي امام خميني (ره) اظهار كرد: مردان ديپلماسي ايران اكنون در خط مقدم جهاد با دشمن قرار دارند.

به گفته وي، دشمن مي خواهد در اين عرصه، اهداف پليد خود را حاكم كند و رزمندگان خط مقدم جبهه ديپلماسي ايران در برابر اين مكر و حيله دشمن بايد بيدار و هوشيار باشند، كه الحمدالله اين چنين هستند.

وي يادآور شد: ديپلمات هاي ايران در اين مذاكرات با اقتدار و الگوگيري از سيد و سالار شهيدان امام حسين (ع) در برابر جبهه دشمنان ايستاده اند و به قاطعانه به زياده خواهي هاي آنان 'نه' مي گويند.

نماينده ولي فقيه در چهارمحال و بختياري تاكيد كرد: رهنمودها، هشدارها و خطراتي كه مقام معظم رهبري در اين زمينه به آن اشاره كرده اند، بسيار راهگشاست و تيم مذاكره كننده ما بايد به اين هشدارها و رهنمودها گوش بسپارد.

وي افزود: همان گونه كه رهبر معظم انقلاب تاكيد فرمودند ايران اسلامي اجازه هيچ گونه بازرسي از مراكز علمي و نظامي خود را به هيچ كس نخواهد داد.

وي به سوم شعبان، سالروز ولادت امام حسين (ع) و روز پاسدار اشاره كرد و گفت: حسين، كشتي نجات است كه جان گرامي خويش را فدا كرد تا اسلام ناب و دين خدا زنده بماند.

به گفته وي حضرت امام حسين بهترين الگو براي پاسداران است چرا كه پاسداران از ابتداي انقلاب به خوبي در برابر تمام فتنه هاي دشمنان ايستاده و در هشت سال دفاع مقدس نيز كارنامه درخشاني از خود به يادگار گذاشتند.

امام جمعه شهركرد به چهارم شعبان سالروز ولادت حضرت عباس (ع) و روز جانباز اشاره و تاكيد كرد: جانبازان حق بزرگي بر گردن انقلاب و نظام دارند و مسوولان بايد آنان را دريافته و براي آسايش اين قشر بيش از پيش تلاش كنند.

وي سوم خرداد، سالروز فتح خرمشهر را گرامي داشت و گفت: به فرموده حضرت امام (ره) خدا خواست خرمشهر آزاد و دشمن زمين گير شود و آزادي خرمشهر در تاريخ دفاع مقدس براي هميشه باقي است.

نكونام، با محكوم كردن حمله عربستان به يمن، گفت: اگر دشمن بخواهد با جنگ نيابتي، نبرد را به مرزهاي ايران بكشاند، گور خود را كنده است و بي شك در برابر عظمت ايران اسلامي خوار و ذليل مي شود.

وي هفته جوان را نيز گرامي داشت و خواستار توجه بيشتر به مسائل جوانان در همه سطوح جامعه شد. ك/2

2097/5132
۰ نفر