۲ خرداد ۱۳۹۴، ۱۵:۰۳
کد خبر: 81618891
T T
۰ نفر

ثبت نام اینترنتی مدارس شاهد آغاز شد

۲ خرداد ۱۳۹۴، ۱۵:۰۳
کد خبر: 81618891
ثبت نام اینترنتی مدارس شاهد آغاز شد

تهران-ایرنا- ثبت نام دانش آموزان پایه اول ابتدایی مدارس شاهد به صورت اینترنتی از امروز ( دوم خرداد) آغاز شده و تا پانزدهم خرداد ادامه دارد.

مدیركل امور شاهد و ایثارگران وزارت آموزش و پرورش روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار حوزه آموزش ایرنا افزود: دانش آموزان فرزند شهید، جانباز، ایثارگر، آزاده و رزمنده می توانند با ورود به پایگاه اینترنتی saja.medu.ir با وارد كردن مشخصات خود برای تحصیل در مدارس شاهد ثبت نام كنند.

محمدحسین كفراشی، با بیان اینكه نتیجه نهایی پذیرش دانش آموزان نیمه دوم خرداد اعلام می شود، افزود: ثبت‌نام دانش‌آموزان پایه هفتم (متوسطه اول) نیز از اول تیرماه آغاز شده و تا 15 تیرماه ادامه خواهد داشت و تا پایان تیرماه نیز نتیجه ثبت‌نام‌ها اعلام می‌شود.

وی یادآورشد: از آنجا كه امسال پایه اول متوسطه دوم نداریم ظرفیت پذیرش برای پایه های اول ابتدایی و اول متوسطه اول بین 60 تا 65 هزار نفر است.

كفراشی توضیح داد: سال گذشته 28 هزار نفر در پایه اول ابتدایی، 38 هزار نفر در پایه هفتم متوسطه اول و 37 هزار نفر نیز در پایه اول متوسطه دوم در مدارس شاهد مشغول به تحصیل شدند كه امسال این آمار با توجه به اینكه پایه اول متوسطه دوم وجود ندارد، كاهش می یابد.

كفراشی اضافه كرد:‌ ثبت نام دانش آموزان از این طریق موجب می شود ثبت نام در كوتاه ترین زمان صورت گرفته و اطلاعات كاملی از دانش آموزان خانواده، شهدا، جانبازان، ایثارگران و آزادگان به دست آید.

وی ادامه داد: همچنین با این روش نظارت بیشتری بر فرآیند مدارس شاهد صورت می گیرد و از مراجعه حضوری والدین به مدارس كه باعث اختلال در كار مدیریت مدرسه می شود، جلوگیری خواهد شد.

فراهنگ ** 1883 ** 1569
۰ نفر