۵ خرداد ۱۳۹۴، ۱۳:۰۱
کد خبر: 81623125
T T
۰ نفر
شكایت جمعی از نمایندگان به دلیل پخش فیلم جلسه غیرعلنی/ این استراق سمع است

تهران - ایرنا - عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی گفت: جمعی از نمایندگان به هیات رییسه مجلس مراجعه كردند و به این موضوع كه چرا فیلم جلسه غیرعلنی در فضای مجازی پخش شده شكایت كردند.

علیرضا منادی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی ایرنا افزود: این نمایندگان بیان كردند كه شكایتشان را به هیات نظارت بر نمایندگان نیز ارایه می كنند زیرا كسی حقی ندارد از جلسه غیرعلنی مجلس فیلم بگیرد.

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی افزود: این اقدام خلاف اصل 25 قانون اساسی است و به منزله استراق سمع است.

وی اظهار داشت: كسانی كه این كار را كرده اند باید مورد پیگرد قرار گیرند زیرا این جزو اسرار مملكت است. نماینده راز كشور را باید برای مردم نگهدارد. این همه دشمن به دنبال آسیب زدن به ما هستند.

منادی افزود: كسانی كه این كار را كرده اند باید شناسایی شوند و باید مشخص شود چه كسی فیلمبرداری كرده و چه كسی آن را نشر داده است.

عضو هیات رییسه مجلس گفت: مجلس برای آقای ظریف و تیم مذاكره كننده احترام قائل است و ما قدردان زحمات آنها هستیم. تیم مذاكره كننده مردان بزرگی هستند كه اسمشان برای همیشه در تاریخ ماندگار است و ما تمام قد در برابرشان به احترام می ایستیم.

صحنه هایی از جلسه غیرعلنی مجلس در روز یكشنبه با حضور محمدجواد ظریف و سید عباس عراقچی ساعتی پس از پایان این نشست در فضای مجازی منتشر شد.

سیام**9103**9121**9132**1553
۰ نفر