۸ خرداد ۱۳۹۴، ۱۸:۰۹
کد خبر: 81627101
T T
۰ نفر
راهپيمايي دفاع از خطوط قرمز ملت ايران در لرستان برگزار شد

خرم آباد-ايرنا- راهپيمايي دفاع از خطوط قرمز ملت ايران بعد از نماز جمعه درشهر هاي استان لرستان برگزار شد.

به گزارش ايرنا مردم هميشه در صحنه استان لرستان پس از اقامه نماز جمعه در اعتراض به زياده خواهي غرب در مذاكرات هسته اي تجمع با عنوان ما هرگز اجازه نمي دهيم را برگزار نمودند.

شركت كنندگان در اين راهپيمايي با امضاي طومار 45 متري در حمايت از فعاليت هاي هسته و با سر دادن شعارهاي مذاكره با ذلت توهين به راي ملت، مردم با غيرتم دلواپس عزتيم، اين آخرين كلام است هيهات من الذله، نظارت نظامي عجب خيال خامي، اين است شعار ملت قطع مسير ذلت، مرگ بر آمريكا، مرگ بر اسرائيل و مرگ بر آل سعود اعتراض خود را به زياده خواهي غرب در مذاكرات هسته اي نشان دادند.

همچنين شركت كنندگان در اين تجمع با حمل پلاكاردهايي كه بر روي آنها جملاتي از قبيل عاملان قطعنامه 598 برابرند با عاملان توافق نامه ژنو، قرآن مي گويد اين مذاكرات نتيجه اي ندارد، ما اجازه نمي دهيم بازرسي از مراكز نظامي را، نگاهمان به داخل كليد حل مشكل، حزب الله مي ميرد ذلت نمي پذيرد، تمام تحريم ها بايد يكجا لغو شود، توافق بد خيانت به شهدا است، ما اجازه نمي دهيم تكرار شهادت احمدي روشن ها را، استقلال اقتصاد خدا نگهدارتان و ملت بيدار است بر حفظ دستاوردهاي هسته اي كشورمان تاكيد كردند.

اين تجمع به همت تشكل هاي اسلامي دانشجويي و فارغ التحصيلان استان لرستان و با حضور خود جوش مردم برگزار گرديد.

همچنين در پايان مراسم بيانيه اي در ارتباط با رعايت خطوط قرمز مذاكرات هسته اي در ۱۰ بند را اعلام و مردم نسبت به امضاي آن اقدام كردند.

7267/6001