۱۰ خرداد ۱۳۹۴، ۲۰:۲۰
کد خبر: 81629929
T T
۰ نفر
تيم استقلال خوزستان دو مس كرمان صفر /توقف بازي بدليل حوادث ناخوشايند

اهواز- ايرنا - تيم فوتبال استقلال خوزستان با درخشش مهاجم اهل مالي خود با دو گل بر مس كرمان غلبه كرد اما اين مسابقه به دليل حوادث ناخوشايندي به پايان نرسيد.

به گزارش ايرنا، ديدار برگشت از مرحله پلي اف ليگ برتر عصر يكشنبه بين تيم مس كرمان و استقلال خوزستان با قضاوت يداله جهانبازي در ورزشگاه شهيد باهنر كرمان برگزار شد.

استقلال خوزستان در اين ديدار با دو گل لامين دياوارا مهاجم اهل مالي خود پيروز شد تا در مجموع دو ديدار رفت و برگشت با كسب برتري سه بر صفر، جواز حضور در ليگ برتر را كسب كند، اما تماشاگران حاضر در ورزشگاه كارهايي انجام دادند كه داور مسابقه مجبور به توقف مسابقه شد.

در دقايق پاياني اين ديدار هواداران مس كرمان كه از شكست تيم خود ناراحت بودند اقدام به پرتاب بطري آب و همچنين صندلي به داخل زمين كردند كه همين مساله موجب توقف چند دقيقه اي بازي شد.

شكستن صندلي ها و آتش زدن جايگاه تيم ها از ديگر اقدامات ناخوشايند تماشاگران كرماني در اين مسابقه بود كه باعث شد داور نخست ديدار ، ادامه مسابقه را به صلاح ندانسته و بازيكنان را به رختكن فرستاد.

مس كرمان كه در ديدار رفت با يك گل شكست خورده بود، بازي را هجومي آغاز كرد اما در ايجاد خلق موقعيت گل توانمند نشان نداد.

تلاش هاي شاگردان اكبر ميثاقيان براي گلزني در نيمه نخست ثمري نداشت و خط دفاعي استقلال خوزستان به خوبي از دروازه خود محافظت كرد تا دو تيم با تساوي بدون گل به رختكن روند.

در دقيقه 56، لامين دياورا با ضربه سر براي استقلال خوزستان گلزني كرد تا به روياهاي مس كرمان براي ليگ برتري شدن پايان داد.

در دقيقه 78 و درحاليكه مس كرمان براي رسيدن به گل حملات متعددي را طراحي مي كرد، استقلال خوزستان در يك ضد حمله توسط لامين دياورا به گل ديگري دست يافت تا جشن صعود خود را كامل كند.

استقلال، پرسپوليس، راه آهن و نفت تهران، تراكتورسازي و گسترش فولادتبريز، فولاد خوزستان، فولاد نوين اهواز، استقلال خوزستان، سپاهان و ذوب آهن اصفهان، سايپاي البرز، صباي قم، پديده و سياه جامگان مشهد و ملوان انزلي 16 تيم حاضر در پانزدهمين دوره ليگ برتر باشگاه هاي كشور خواهند بود.

7160/6037