۱۱ خرداد ۱۳۹۴، ۱۳:۱۰
کد خبر: 81630700
T T
۰ نفر
لاریجانی:امیدوارم سوریه در مبارزه با جریان های وحشی ماجراجو موفق باشد

تهران - ایرنا – رییس مجلس شورای اسلامی نقش ایران در مبارزه با تروریسم را كمك به كشورهای منطقه دانست و اظهار امیدواری كرد سوریه در مبارزه با جریان های وحشی ماجراجو موفق باشد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایرنا، علی لاریجانی روز دوشنبه پس از دیدار با جهاد الحام رییس مجلس سوریه در جمع خبرنگاران افزود: سوریه در طول سال های گذشته همواره در مقابل رژیم صهیونیستی ایستاده و امروز نیز از كشورهای پیشرو در مبارزه با رژیم صهیونیستی است.

رییس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در ظرف چهار سال اخیر كشورهای قدرتمند تلاش كردند با ایجاد جریان های تروریستی در سوریه مشكلاتی را در این كشور ایجاد كنند كه البته با مقاومتی كه ملت سوریه داشته تا حد زیادی توانسته اهداف این جریان ماجراجو را در سوریه از بین ببرد.

لاریجانی اضافه كرد: اخیرا هم با كمك همین قدرت ها و برخی كشورها كمك های بیشتری به تروریست در عراق داده اند.

وی خاطرنشان كرد: ما اطمینان داریم ملت سوریه در این مبارزه پیروز است و ما هیچ گاه حمایت های دولت و ملت سوریه در طول دفاع مقدس به ایران را فراموش نمی كنیم.

عضو شورای عالی امنیت ملی اظهار داشت: مبارزه با تروریسم چه در سوریه و چه در عراق را مبارزه ای می دانیم كه همیشه می تواند برای آینده بشریت مفید باشد.

لاریجانی تصریح كرد: مشكل تروریسم فقط به یك كشور مربوط نیست بلكه مشكلی برای همه انسان هاست.

وی مذاكرات امروز را مذاكرات خوبی دانست و گفت: طرفین در این مذاكرات اطلاعاتی را تبادل كردند و راه های همكاری بیشتر مورد بررسی قرار گرفت.

رییس قوه مقننه تاكید كرد: ایران همیشه در مبارزه با تروریست ها كمك كننده به كشورهای منطقه بوده است.

سیام ** 9121 ** د . ت**1429
۰ نفر