۱۲ خرداد ۱۳۹۴، ۱۴:۲۵
کد خبر: 81632418
T T
۰ نفر

واژگونی پراید در دلیجان 2 كشته بر جا گذاشت

۱۲ خرداد ۱۳۹۴، ۱۴:۲۵
کد خبر: 81632418
واژگونی پراید در دلیجان 2 كشته بر جا گذاشت

خمین - ایرنا - رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مركزی گفت: واژگونی یك دستگاه خودروی پراید در جاده دودهك - دلیجان 2 كشته و پنج مجروح بر جا گذاشت.

به گزارش روز سه شنبه پایگاه خبری پلیس، سرهنگ مهدی حسنی افزود: این حادثه دیروز رخ داد كه با اعلام به مركز فوریت های پلیسی در خصوص وقوع آن، بلافاصله ماموران انتظامی پلیس راه دلیجان به همراه نیروهای امدادی در محل حاضر شدند.

وی ادامه داد: خودروی حادثه دیده دارای هفت سرنشین بود كه پس از واژگونی یكی از سرنشینان در دم فوت كرد و راننده و پنج سرنشین دیگر مجروح و توسط عوامل امدادی به بیمارستان انتقال داده شدند.

سرهنگ حسنی بیان كرد: یكی دیگر از سرنشینان خودرو نیز به دلیل شدت جراحات وارده در بیمارستان امام صادق (ع) دلیجان جان خود را از دست داد.

رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مركزی علت این حادثه را بی توجهی راننده به جلو ناشی از خستگی و خواب آلودگی عنوان كرد .

سرهنگ حسنی به شهروندان توصیه كرد: به منظور جلوگیری از وقوع چنین حوادث ناگواری قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت كرده و در جاده های خلوت و روستایی با سرعت مطمئن حركت كنند.

شهرستان دلیجان از توابع استان مركزی با 45 هزار نفر جمعیت در مسیر شاهراه اصلی استان های جنوبی و شرقی با استان های شمالی و مركز واقع شده است. ك/1

7277/6199/6013/1358
۰ نفر