۱۳ خرداد ۱۳۹۴، ۵:۱۷
کد خبر: 81633140
T T
۰ نفر
تشریح جزئیات و علت حادثه سقوط اتوبوس به دره در جاده كندوان

نوشهر– ایرنا – مدیركل مدیریت بحران استانداری مازندران شامگاه سه شنبه با ارائه گزارشی در باره علت سقوط یك دستگاه اتوبوس كاروان گردشگران عراقی به دره ای در منطقه سیاه بیشه جاده چالوس و چگونگی امداد رسانی به مصدومان، از اسكان دیگر اعضای این كاروان خبر داد.

علی اصغر احمدی سه شنبه شب به خبرنگار ایرنا گفت: حدود ساعت 4 و 45 دقیقه بعداز ظهر روز سه شنبه یك دستگاه از دو دستگاه اتوبوس حامل گردشگران عراقی به دره ای در منطقه سیاه بیشه جاده چالوس سقوط كرد كه متاسفانه بر اثر این حادثه 25 تن از سرنشینان این اتوبوس كشته شدند.

مدیر كل مدیریت بحران استانداری مازندران علت سقوط این اتوبوس را به دره نقص فنی در سیستم ترمز اعلام كرد و گفت در این رویداد 16 تن نیز زخمی شدند كه در كمترین زمان ممكن به بیمارستان های چالوس و نوشهر منتقل شدند و تحت درمان قرار گرفتند.

احمدی با بیان اینكه سرنشینان اتوبوس دیگر این كاروان در هتلی در چالوس اسكان داده شده اند، گفت:اجساد فوت شدگان نیز به سردخانه بیمارستان چالوس منتقل شدند تا پس از تشخیص هویت دیگر اقدامات در این خصوص انجام پذیرد.

وی گفت: این كاروان از نجف اشرف به قصد زیارت مشهد مقدس حركت كرده بود و قصد داشت در بازگشت از طریق تهران به شمال ایران و سپس قم و در نهایت به نجف اشرف بازگردد كه یك دستگاه اتوبوس حامل گردشگران در مسیر جاده كرج چالوس دچار حادثه شد.

احمدی گفت: دستگاههای متعددی از جمله اورژانس 115، نیروی انتظامی، هلال احمر، نیروهای مردمی، شركت كیسون، شبكه بهداشت و درمان شهرستان های چالوس و نوشهر، فرمانداران ، بخشداری های مرزن آباد و مركزی، اداره راه و شهرسازی، پلیس راه به محض وقوع رویداد وارد عمل شدند و در كمترین زمان به كمك آسیب دیدگان شتافتند.ك/3

1295/1501/6097